حمله جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن


حمله جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن

رسانه‌های یمنی اعلام کردند که جنگنده‌های آمریکا و انگلیس دقایقی پیش بار دیگر شمال شهر حدیده را هدف قرار دادند.

به نقل از المیادین، رسانه‌های یمنی اعلام کردند که جنگنده‌های دشمن آمریکایی و انگلیسی دقایقی پیش منطقه «رأس عیسی» در «السلیف» در شمال شهر حدیده را هدف قرار داند.

هنوز جزئیات بیشتری از این حمله و خسارت و شهدای احتمالی منتشر نشده است.

ساعاتی پشی هم فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در غرب آسیا موسوم به «سنتکام» ادعا کرد که روز گذشته ۳ موشک آماده به شلیک را در یمن هدف قرار داده است.

بر اساس بیانیه صادرشده از سوی فرماندهی مرکزی نیروهای ایالات متحده در غرب آسیا، سنتکام مدعی شد که روز گذشته ۲ موشک کروز ضدکشتی ارتش یمن را که آماده شلیک به سوی دریای سرخ بوده، هدف قرار داده است. همچنین سنتکام ادعا کرد که روز گذشته موشک دیگری را در یمن که آماده شلیک جهت حمله زمینی بوده نیز هدف گرفته است.

حمله جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن

نیروهای مردمی انصارالله و ارتش یمن اعلام کرده‌اند که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است.

در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان