مدیرعامل شرکت واحد: همه مطالبات ایران خودرو دیزل پرداخت شده / ١٧٠ اتوبوس دادند که ١5٠ عدد آن قابل استفاده نیست!


مدیرعامل شرکت واحد: همه مطالبات ایران خودرو دیزل پرداخت شده / ١٧٠ اتوبوس دادند که ١5٠ عدد آن قابل استفاده نیست!

به گزارش رکنا، مدیر عامل شرکت واحداتوبوسرانی تهران گفت: در موضوع آسایش و رفاه مردم تهران با احدی تعارف نداریم و متأسفانه ایران خودرو در موضوع اتوبوس هم مثل موضوع خودروی سواری بدعهدی دارد و...

به گزارش رکنا، مدیر عامل شرکت واحداتوبوسرانی تهران گفت: در موضوع آسایش و رفاه مردم تهران با احدی تعارف نداریم و متأسفانه ایران خودرو در موضوع اتوبوس هم مثل موضوع خودروی سواری بدعهدی دارد و انگار نه انگار که این مردم حق استفاده از اتوبوس با دوام و با کیفیت دارند.

مهدی علیزاده گفت: از ابتدای طرح موضوع خرید اتوبوس از تولیدکنندگان داخلی آقای زاکانی دغدغه تحویل به موقع و تحویل اتوبوس با کیفیت و دارای استانداردهای لازم برای آسایش و امنیت مردم را مطرح کردند و ما نیز با همین راهبرد به دنبال تأمین نیاز شهر به اتوبوس رفتیم و همه بخش‌های نظام نیز به یاری ما شتافتند.

علیزاده با بیان اینکه دهه مبارک فجر زمان بیان گزارش کار به مردم است، گفت: آقایان به جای پاسخگو بودن درباره چرایی تحویل ندادن اتوبوس‌ها به مردم تهران به دنبال عملیات روانی علیه شهرداری تهران به عنوان نهاد خادم مردم تهران هستند.

علیزاده گفت: انتقاد آقای زاکانی از سر دلسوزی و دوستانه بود و ما هرگز وارد بحث های بی ارتباط با موضوع خدمت به مردم نمی شویم.

علیزاده افزود: صراحتا اعلام می‌کنم مطالبات نقدی ایران خودرو دیزل پرداخت شده است.

علیزاده افزود: قرارداد خرید اتوبوس آتروس به تعداد ۱۷۵ دستگاه و ۲ دستگاه کشنده در سال ۱۴۰۰ به مبلغ 717/5 میلیارد تومان منعقد شد که بخش نقد آن به مبلغ 501 میلیارد تومان پرداخت و الباقی به مبلغ 216 میلیارد تومان در قالب غیرنقد بصورت ملک بوده که جهت تحویل ملک به کارگزار مورد تایید شهرداری معرفی شده اند که در این راستا تا کنون با کارگزار به توافق نرسیده اند و در این راستا شرکت ایران خودرو دیزل بابت طلب غیر نقد خود در مراجع قضایی علیه شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی و کارگزار مربوطه طرح شکایت نموده که شکایت مزبور از سوی مرجع قضایی رد و رأی هم به نفع شهرداری و شرکت اتوبوسرانی و کارگزار صادر شده است.

علیزاده افزود: همچنین از ۱۷۵ دستگاه اتوبوس و ۲ دستگاه کشنده کامیون، فقط ۱۷۰ دستگاه تحویل داده شده و ۵ دستگاه اتوبوس و ۱ دستگاه کشنده را تاکنون تحویل نداده اند.

علیزاده در ادامه گفت: ما در قبال هر ریالی که به این شرکت خودروساز پرداخت کرده‌ایم باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم ولی چه کنیم که آقایان

در سال ١۴٠٠ و ١۴٠١ تعداد ١٧٠ اتوبوس را تحویل شرکت واحد دادند و پولش را هم کامل گرفتند ولی اتوبوس هایی که تحویل دادند آنقدر بی کیفیت بود که امکان بهره برداری از ١۵٠ دستگاه آن برای خدمت به مردم میسر نشد و از کارخانه مستقیم به داخل سامانه رفت و پارک شد. هرچه کردیم نتوانستیم این اتوبوس ها را وارد چرخه خدمات رسانی کنیم. آقایانی که امروز طلبکارند حتی خدمات پس از فروش قابلی هم نداشتند و تنها پس از دخالت معاون محترم دادستان این شرکت خودروساز مکلف به رفع ایرادات اتوبوس های به ظاهر نو خود آن هم بعد از چند سال شد.

علیزاده گفت: تکلیف ما خدمت رسانی به مردم شریف تهران است و برای انجام این تکلیف از زیر سنگ هم شده باشد اتوبوس وارد تهران خواهیم کرد و شهر و مردم وفادار خود را معطل اتوبوس های بی کیفیت نمی کنیم.

وی در پایان گفت: دست یاری به سوی همه شرکت های داخلی که توان ساخت خودروی با کیفیت و ایمن دارند دراز کرده ایم.


مدیرعامل شرکت واحد: همه مطالبات ایران خودرو دیزل پرداخت شده / ١٧٠ اتوبوس دادند که ١5٠ عدد آن قابل استفاده نیست!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم