واکنش انصارالله یمن به ترور شهید الساعدی


واکنش انصارالله یمن به ترور شهید الساعدی

دفتر سیاسی جنبش مقاومت انصارالله یمن بامداد پنجشنبه شهادت «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان کتائب حزب‌الله عراق در حمله تروریستی آمریکا را به شدت محکوم کرد.

واکنش انصارالله یمن به ترور شهید الساعدی

به گزارش راهبرد معاصر؛ دفتر سیاسی جنبش مقاومت انصارالله یمن بامداد پنجشنبه شهادت «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان کتائب حزب‌الله عراق در حمله تروریستی آمریکا را به شدت محکوم کرد.

انصارالله یمن طی بیانیه‌ای گفت: «ترور این فرمانده الحشد الشعبی، یک تجاوز جنایتکارانه ناجوانمردانه است که در چارچوب حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد. هدف قرار دادن شهید مجاهد ابوباقر الساعدی تجاوز به کل مردم عراق است».

در این بیانیه آمده است: «تجاوزات آمریکا نشان‌دهنده میزان تأثیر و اثربخشی حملات مقاومت عراق در حمایت از مردم فلسطین در غزه است. این تجاوز، ناتوانی آمریکا و اسرائیل در توقف حملات مقاومت اسلامی در عراق را نشان می‌دهد».

انصارالله با بیان اینکه حضور آمریکا در عراق و منطقه غرب آسیا دلیل اصلی بی‌ثبات شدن امنیت منطقه و با هدف حفاظت از رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: «این حملات مکرر آمریکا به مردم [خاورمیانه] تأثیری بر موضع آنها در حمایت از مردم فلسطین نخواهد داشت».

در پایان این بیانیه آمده است: «ما به ملت عراق و مقاومت اسلامی در عراق تسلیت می‌گوییم و فداکاری‌های بزرگشان را برای دفاع از مردم فلسطین تبریک می‌گوییم».

پیش از این، منابع عراقی، شامگاه چهارشنبه از حمله پهپادهای ناشناس به یک خودروی غیرنظامی در شرق بغداد خبر داده بودند که به دنبال آن، گزارش‌هایی از شهادت چند نفر در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

ساعتی بعد گروه مقاومت کتائب حزب‌الله در بیانیه‌ای تایید کرد که «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان ارشد این گروه و سازمان الحشد الشعبی، در این حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسیده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان