کشف 28 قبضه سلاح و دستگیری 52 سارق در دزفول


کشف 28 قبضه سلاح و دستگیری 52 سارق در دزفول

به گزارش رکنا ، سرهنگ روح اله یاری زاده چهارشنبه شب افزود: این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضایی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی این شهرستان به مرحله اجرا در...

به گزارش رکنا ، سرهنگ روح اله یاری زاده چهارشنبه شب افزود: این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضایی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح ادامه داد: حدود هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر ، ۶ هزار عدد انواع قرص های روان گردان و غیرمجاز و ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در دزفول کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: دستگیری ۵۲ نفر سارق، جمع آوری ۵۶ معتاد متجاهر و همچنین توقیف و اعزام به پارکینگ ۵۶ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف از جمله اقدام های انجام شده در این طرح بود.

سرهنگ یاری زاده ضمن اشاره به رضایت مندی مردم از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ادامه داد: متهمان دستگیر شده به همراه اموال مکشوفه و توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

به گزارش ایرنا، فرماندهی انتظامی دزفول همچنین ۱۳ آذرماه، ۲۴ شهریورماه، نهم دی ماه و ۳۰ د ماه امسال نیز از اجرای مراحل مختلف طرح ارتقای امنیت در این شهرستان خبر داده است که در این سه مرحله نیز در مجموع ۲۴۱ سارق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز ۲۱ دی ماه امسال، کاهش دغدغه مردم در مورد سرقت و معتادان متجاهر را اولویت پلیس اعلام و تاکید کرد که در این راستا پلیس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

سردار احمدرضا رادان با بیان اینکه امسال سال سختی برای مالخران اموال مسروقه است، افزود: برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضایی با آنها در همه استانهای کشور در دستور کار است.


کشف 28 قبضه سلاح و دستگیری 52 سارق در دزفول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق