تنش در مناطق مرزی لبنان و اراضی اشغالی بالا گرفت


تنش در مناطق مرزی لبنان و اراضی اشغالی بالا گرفت

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای عصر امروز (چهارشنبه) از تبادل دوباره آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی میان لبنان و شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین حملات خود به جنوب لبنان با استفاده از چند پهپاد، حملاتی را به شهرک «الخیام» انجام داد.

بر پایه این گزارش، در این حمله یک غیرنظامی لبنانی شهید و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

خبر مرتبط
حزب الله : این مقاومت است که شروط را در لبنان وغزه تعیین می کند

اقتصادنیوز : نماینده حزب‌الله لبنان در پارلمان این کشور تاکید کرد که اسرائیل در وضعیتی قرار دارد که قادر به تعیین شرط و شروط برای مقاومت نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین حملاتی را به اطراف شهرک‌های «رامیا» و «بیت لیو» در جنوب لبنان انجام داد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این حملات پایگاه «زبدین» ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین محل تجمع نظامیان رژیم را در اطراف این پایگاه هدف حمله قرار داد.

خبر مرتبط
وحشت اسرائیل از توان موشکی حزب الله

اقتصادنیوز : رسانه اسرائیلی «اسرائل دیفنس» نوشت: جبهه جنوب لبنان و موشک‌های کوبنده مقاومت اسلامی لبنان به شدت محافل اسرائیل را به خود مشغول کرده و مشکل کنونی ارتش ما موشک های ضدزره حزب الله است.

حزب‌الله همچنین در حمله دیگری تجهیزات جاسوسی و مهندسی در پایگاه رامیا را به صورت مستقیم و با موشک هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده‌ است.

در همین راستا، رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان عصر روز یکشنبه اعلام کرد که حزب‌الله طی ۱۲۰ روز جنگ، ۹۶۱ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش عقرب در هفت سر اژدها کیست؟