با لوکس ترین تورهای نوروز آشنا شوید


اکنون که کم‌کم صدای قدم‌های نوروز و فصل بهار به گوش می‌رسد، بسیاری از مردم کشورمان در حال برنامه‌ریزی برای تعطیلات نوروزی هستند تا بتوانند بیشترین بهره را از این ایام ببرند و یک استراحت درست‌و‌حسابی در تعطیلات را به خودشان هدیه دهند. اگر شما هم...

اکنون که کم‌کم صدای قدم‌های نوروز و فصل بهار به گوش می‌رسد، بسیاری از مردم کشورمان در حال برنامه‌ریزی برای تعطیلات نوروزی هستند تا بتوانند بیشترین بهره را از این ایام ببرند و یک استراحت درست‌و‌حسابی در تعطیلات را به خودشان هدیه دهند. اگر شما هم می‌خواهید یک سال سخت و پرفرازونشیب را به بهترین شکل به پایان برسانید و سال جدید را با سفری جذاب و لوکس شروع کنید، خودتان را آماده کنید تا با شش مورد از لوکس ترین تورهای نوروزی آشنا شوید. با ما همراه باشید تا درباره چندوچون این سفرهای دل‌انگیز بیشتر بدانید.

با لوکس ترین تورهای نوروز آشنا شوید

۱. تور ویتنام

شاید تابه‌حال به فکر سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا نیفتاده باشید اما اگر سفر به این کشورها را در برنامه خود قرار دهید ضرر نخواهید کرد. کشور ویتنام یکی از جذاب‌ترین کشورهای جنوب شرق آسیا است که جاذبه‌های تاریخی پرقدمت آن، معابد بودایی شگفت‌انگیزش، طبیعت بکر و سرسبزش و سواحل و جزیره‌های زیبایش آن را به یکی از بهترین مقاصد نوروزی تبدیل می‌کند.
شما با انتخاب تور ویتنام می‌توانید ۱۱ روزِ فراموش‌نشدنی را در این کشور بگذرانید و زیبایی‌های چند شهر مهم و توریستی این کشور از جمله سایگون، کوچی، هانوی، دانانگ و خلیج هالونگ را از نزدیک ببینید. سفر شما با این تور از بخش CIP فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود و با ایرلاین قطر ایرویز به سمت ویتنام پرواز خواهید کرد. سپس در بهترین هتل‌های ۵ ستاره هر شهر اقامت خواهید داشت و یک شب را نیز در کشتی (به همراه خدمات فولبرد) در خلیج زیبای هالونگ سپری خواهید کرد.
تور ویتنام با گشت‌های شهری متعدد و جذاب، راهنمای مجرب فارسی‌زبان و راهنمای محلی و بازدید از بهترین و جذاب‌ترین نقاط دیدنی ویتنام یکی از به‌یاد‌ماندنی‌ترین تعطیلات نوروزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۲. تور آفریقای جنوبی

اگر می‌خواهید متفاوت‌ترین آغاز سال نو را تجربه کنید، بی‌تردید تور آفریقای جنوبی بهترین انتخاب برای شماست؛ توری که شما را با یکی از عجیب‌ترین کشورهای جهان آشنا می‌کند و به دیدار طبیعت بی‌نظیر و حیات‌وحش گسترده و متنوع قاره آفریقا می‌برد.
سفر به آفریقای جنوبی در تعطیلات نوروز سفری ۱۰ روزه است که شامل ۴ شب به‌یادماندنی در کیپ تاون، ۲ شب در سان‌سیتی، ۲ شب رؤیایی در ژوهانسبورگ و ۱ شب در پارک جنگلی می‌شود.
پروازهای این تور نیز با ایرلاین قطر ایرویز انجام می‌شود و شما در فرودگاه امام خمینی از خدمات CIP برخوردار خواهید شد. محل اقامت شما در هر شهر هتل‌های بسیار باکیفیت و ۴ یا ۵ ستاره خواهد بود و بدون شک اقامتی دلچسب را تجربه خواهید کرد.
اگر می‌خواهید سفری به دل طبیعت بکر آفریقا داشته باشید، با بومیان آفریقا و سنت‌های آنان آشنا شوید و از نزدیک شاهد تنوع زیستی بی‌نظیر این کشور باشید، تور نوروزی آفریقای جنوبی را از دست ندهید.

۳. تور ژاپن

سفر به خاور دور و سرزمین پیشرفته ژاپن یکی از خاص‌ترین سفرهایی است که می‌توانید در نوروز تجربه کنید. تور ژاپن همان توری است که هرچه خوبان همه دارند، این تور یک‌جا دارد؛ بازدید از کشوری مدرن با تکنولوژی‌های فوق‌العاده، سرزمینی با قدمت تاریخی و سنت‌های اصیل، طبیعتی کوهستانی و فوق‌العاده و سواحلی زیبا و آرامش‌بخش.
تور ۱۰ روزه ژاپن یکی از تورهای لوکس و لاکچری نوروزی با پروازهای قطر ایرویز و امارات است و شما از خدمات فرودگاهی CIP برخوردار خواهید شد. در این سفر هتل‌های محل اقامت شما بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره هستند و راهنمای مجرب فارسی‌زبان و راهنمای محلی شما را همراهی خواهند کرد.
در این سفر ده روزه شما از جذاب‌ترین شهرها و جاذبه‌های دیدنی ژاپن بازدید خواهید کرد؛ شهرهای توکیو (پایتخت مدرن ژاپن)، کیوتو (قلب سنتی ژاپن)، نارا، کانسای، اوساکا و هاکونه مقاصد گردشگری شما در این تور خواهند بود. فراموش نکنید بی‌تردید یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های این تور رفتن به کوه مشهور فوجی و تله‌کابین‌سواری بر فراز آن است که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

با لوکس ترین تورهای نوروز آشنا شوید

۴. تور برزیل

سالی که با سفر به جنگل‌های آمازون شروع شود، قطعاً سال متفاوتی خواهد بود. تور برزیل همان توری است که شما را به دیدار جنگل‌های آمازون و طبیعت بکر و بی‌نظیر آن می‌برد. روزهای آغازین فصل بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به برزیل است و آب‌وهوایی معتدل و مطبوع در انتظار شما خواهد بود.
در تور برزیل اقامت در هتل‌های ۵ ستاره، گشت‌های شهری متنوع، راهنمای مجرب و فارسی‌زبان و ترنسفر فرودگاهی برای شما در نظر گرفته شده است. اگر می‌خواهید تعطیلات نوروز را در طبیعت بکر قاره آمریکای جنوبی یا در سواحل بی‌نظیر اقیانوس اطلس سپری کنید و تجربه‌ای تکرار نشدنی را رقم بزنید، از تور برزیل غافل نشوید.

۵. تور اروپا

از هرچه بگذریم سخن گفتن از قاره سبز خوش‌تر است! کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که دلش نخواهد از جاذبه‌های قاره اروپا دیدن کند، از بارسلون تا پاریس، مونیخ تا وین، رم تا بروکسل همه و همه مقاصد توریستی‌ای هستند که هزاران جاذبه مهم تاریخی را در دل خود دارند. اگر می‌خواهید اولین تجربه سال نوی شما بازدید از شهرهای دلربای اروپایی باشد، فرصت خرید تورهای اروپا را از دست ندهید.
تور اروپا هم به صورت ترکیبی و هم به صورت تک‌شهر به فروش می‌رسد و شما می‌توانید با خریدن این تورها به کشورهایی همچون سوییس، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، آلمان و هلند سفر کنید. در همه این تورها بهترین هتل‌ها، گشت‌های شهری متنوع، تورلیدرهای مجرب و گشت‌های اختیاری جذاب برای شما فراهم شده است.

با لوکس ترین تورهای نوروز آشنا شوید

۶. تور فیلیپین

شاید کمتر کسی به تور فیلیپین به عنوان یک تور لوکس و مناسب تعطیلات نوروزی فکر کند، اما بدون تردید این تور انتخاب کسانی است که عاشق تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز هستند. جزیره‌ فیلیپین با بیش از ۷۰۰۰ جزیره در فصل بهار غرق در زیبایی و شگفتی است و شما می‌توانید با تور فیلیپین ۱۰ روز به‌یادماندنی در بهترین زمان سال را در این کشور بگذرانید.
اگر شما هم یکی از مسافران تور فیلیپین باشید، با ایرلاین قطر ایرویز به فیلیپین خواهید رفت و ۴ شب در مانیل و ۳ شب را در پرتو پرینسسا در هتل‌های باکیفیت ۴ و ۵ ستاره خواهید گذراند. در این سفر فرصت گشت‌وگذار در جزایر مختلف، انواع تفریحات و ورزش‌های آبی، بازدید از موزه‌ها، تماشای آتشفشان، غواصی، قایق‌سواری و … را به دست خواهید آورد.
اگر می‌خواهید نوروز را در کنار دریا و در طبیعت بی‌نظیر جزایر فیلیپین جشن بگیرید، فرصت را از دست ندهید و تو لوکس فیلیپین را خریداری کنید.

تجربه خرید لوکس ترین تورهای نوروز با الفبای سفر

تعطیلات نوروزی یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفر و گشت‌وگذار است. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به دنبال مقاصد جدید، متنوع و لوکس برای تعطیلات نوروزی خود و خانواده‌تان می‌گردید، سفر به کشورهای متفاوتی همچون ویتنام، فیلیپین، برزیل یا آفریقای جنوبی یک انتخاب عالی برای شماست. همه تورهای لوکسی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، از فیلیپین گرفته تا برزیل، از ژاپن تا اروپا، همگی به بهترین شکل و با بهترین هزینه در آژانس هواپیمایی الفبای سفر به فروش می‌رسند.
الفبای سفر مجری مستقیم تورهای خارجی است و با تجربه‌ای چندین ساله شما را برای داشتن یک سفر ایده‌آل در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ همراهی می‌کند. برای خرید تورهای خارجی و مشاهده‌ قیمت تورها همراه با هتل، تاریخ و پروازهای مختلف به سایت www.alefbatour.com مراجعه کنید یا با کارشناسان الفبای سفر با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۳۵ تماس بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت