دستگیری کلاهبرداران اینترنتی 33 میلیارد ریالی در ماهشهر


دستگیری کلاهبرداران اینترنتی 33 میلیارد ریالی در  ماهشهر

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ "حجت اله سفید پوست" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا شهرستان ماهشهر، با ادعای اینکه توسط شخص یا اشخاصی ناشناس از کیف پولی تراست ولت وی به صورت...

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ "حجت اله سفید پوست" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا شهرستان ماهشهر، با ادعای اینکه توسط شخص یا اشخاصی ناشناس از کیف پولی تراست ولت وی به صورت غیر مجاز مبالغی برداشت شده است، لذا بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات و ردیابی مبالغ برداشت شده، مشخص گردید که از کیف پولی تراست ولت شاکی مبلغ 34 هزار دلار معادل 18 میلیارد ریال و از کیف پولی تراست ولت دختر وی مبلغ 28 هزار دلار معادل 15میلیارد ریال جمعا به مبلغ 33 میلیارد ریال به آدرس ناشناس ارسال و از طریق صرافی اقدام به ارسال و دریافت رمز ارز شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان ماهشهر با اخذ دستور قضائی و شناسایی متهمان و محل کار آنها به محل اعزام و در این خصوص 2 نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ سفید پوست در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را کسب منافع مالی بیان کردند.

علی رنجکش


دستگیری کلاهبرداران اینترنتی 33 میلیارد ریالی در "ماهشهر"

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان