تشدید برخورد با برند‌های محرز پوشاک قاچاق در پاساژها/ فروشگاه‌های مجازی همچنان رها هستند


دبیر اتحادیه تولید و صادرات صنایع نساجی و پوشاک به تشریح آخرین وضعیت مقابله با پوشاک قاچاق در سطح عرضه پرداخت.

گروه صنعت، معدن و تجارت- سعید ترکاشوند؛ «سعید جلالی قدیری» دبیر اتحادیه تولید و صادرات صنایع نساجی و پوشاک در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با پوشاک قاچاق در سطح عرضه اظهار کرد: خوشبختانه پس از انتقاد متعدد تولیدکنندگان به فروش آزادانه این قبیل کالا‌ها، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری فراجا مرحله نخست مقابله با این موضوع را در قالب برخورد با برند‌های محرز قاچاق آغاز کردند، اما با این حال هنوز به طور کامل جا نیفتاده است.

تشدید برخورد با برند‌های محرز پوشاک قاچاق در پاساژها/ فروشگاه‌های مجازی همچنان رها هستند
دبیر اتحادیه تولید و صادرات صنایع نساجی و پوشاک درباره گام‌های بعدی مبارزه با پوشاک قاچاق گفت: در حال حاضر تمرکز این دستگاه‌ها معطوف به مقابله با برند‌های محرز قاچاق است. پس از پایان این مرحله، مراحل بعدی مبارزه با قاچاق اجرا خواهد شد.


وی تصریح کرد: در حال حاضر عمده برخورد‌ها با واحد‌های صنفی عرضه کننده پوشاک قاچاق مستقر در مجتمع‌های بزرگ تجاری صورت گرفته است.


جلالی قدیری در پاسخ به سوالی درباره مقابل با پوشاک قاچاق در فروشگاه‌های اینترنتی هم گفت: این بخش اهمیت زیادی در توزیع پوشاک قاچاق دارد، اما با این حال هنوز اقدام مهمی در این زمینه انجام نشده است.


پایان پیام//

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی