خودروی ری‌را برقی به خط تولید رسید ؛ هر ساعت ٢٠ خودرو


خودروی ری‌را برقی به خط تولید رسید ؛ هر ساعت ٢٠ خودرو

این محصول آپشن‌های بسیاری دارد و تمام تجهیزات ایمنی و چهار تا شش ایربگ برای آن پیش‌بینی شده و تمام تجهیزات و امکانات آن مطابق تجهیزات روز دنیاست.

گروه صنعتی ایران‌خودرو، صبح امروز (چهارشنبه) در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو)، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و دیگر فعالان و مسئولان اقتصادی، خط تولید خودروی ری‌را را افتتاح کرد.

در ابتدای این مراسم، مهدی رادمنش- معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو- به ارائه مشخصات و اهداف کلان جدیدترین پروژه خودرویی این گروه صنعتی (K۱۲۵) و مشخصات فنی محصول ارائه شده بر این پلتفرم که ری‌را است، پرداخت.

وی اعلام کرد: این محصول آپشن‌های بسیاری دارد و تمام تجهیزات ایمنی و چهار تا شش ایربگ برای آن پیش‌بینی شده و تمام تجهیزات و امکانات آن مطابق تجهیزات روز دنیاست. این محصول از ابتدا در دو حالت بنزینی و برقی طراحی شد تا بتوان هر دو مدل آن را تولید کرد. خودروی ری‌را همه‌ استاندارهای ٨۵گانه را پاس می‌کند.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو تصریح کرد: ۶٧٩ قطعه جدید در این محصول استفاده شده که ۴٧٠ قطعه قدیمی و داخلی‌سازی شده است و تنها ٣٠ قطعه قطعات وارداتی است. این محصول ۶٨ درصد داخلی‌سازی شده است.

رادمنش اظهار کرد: صنعتی‌سازی در ماژول‌های مختلف با صرف بودجه ١.۵ همت به علاوه ۴۶.۵ میلیون یورو صورت گرفته است.

وی گفت: در هر ساعت ٢٠ خودرو از این محصول تولید می‌شود.

خودروی ری‌را برقی به خط تولید رسید ؛ هر ساعت ٢٠ خودرو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان