زلنسکی: ارتش اوکراین به یگان پهپادی مجهز می‌شود


زلنسکی: ارتش اوکراین به یگان پهپادی مجهز می‌شود

رییس‌جمهور اوکراین مدعی شد که فرمان تشکیل یک نیروی جداگانه در ارتش این کشور با عنوان نیروی سامانه پهپادی امضا کرده است.

زلنسکی: ارتش اوکراین به یگان پهپادی مجهز می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر. ولودیمیر زلنسکی اعلام کرد که ارتش این کشور به‌زودی مجهز به یگان پهپادی خواهد شد.

وی دراین‌باره گفت: من به تازگی فرمانی را امضا کرده ام که تشکیل یک نیروی جداگانه در نیروهای دفاعی ما را آغاز می کند: نیروی سامانه هواپیماهای بی سرنشین (سامانه پهپادی). این موضوع مربوط به آینده نیست، بلکه چیزی است که قرار است در آینده نزدیک نتیجه بدهد.

زلنسکی در ادامه افزود: اوکراین در واقع وضعیت امنیتی در دریای سیاه را به لطف هواپیماهای بی سرنشین تغییر داد. دفاع از حمله در میدان جنگ بیشتر وقت ها به لطف هواپیماهای بی سرنشین است. نابودی اشغالگران و تجهیزات آنها - این نیز هواپیماهای بی سرنشین است.

به گفته زلنسکی: فهرست وظایف در حال حاضر بسیار واضح است. پست های ستادی برای کار با هواپیماهای بی سرنشین، یگان های ویژه، آموزش موثر و سیستماتیک سازی تجربه در تولید در مقیاس بزرگ و همچنین جذب بهترین ایده ها و بهترین متخصصان در این حوزه، اینها اکنون وظیفه ارتش، وزارت دفاع و بطور کلی دولت است.

رییس‌جمهور اوکراین همچنین گفت: در نیروهای مسلح، نیروی سیستم هواپیماهای بی سرنشین تشکیل خواهد شد. پیشنهادهای مربوط به آن به شورای دفاع و امنیت ملی ارائه خواهد شد. ما به تنظیم دوباره سامانه دولتی و برخی از عناصر آن که برای رسیدن اوکراین به هدف هایش ضروری است، ادامه می دهیم»./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!