شنبه تعطیل نیست / بازی با قطر2 به یک به نفع ایران


شنبه تعطیل نیست / بازی با قطر2 به یک به نفع ایران

سیدمحمد حسینی در حاشیه جلسه امروز( چهارشنبه ) هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن در دولت مطرح شد اما تصمیمی اتخاذ نشد. وی افزود: مرخصی شنبه به خود کارکنان...

سیدمحمد حسینی در حاشیه جلسه امروز( چهارشنبه ) هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن در دولت مطرح شد اما تصمیمی اتخاذ نشد.

وی افزود: مرخصی شنبه به خود کارکنان واگذار شده که اگر می‌خواهند مرخصی بگیرند. فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی روز شنبه وجود ندارد ولی ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری گرفته شود ولی تا این لحظه تصمیمی برای تعطیلی روز شنبه گرفته نشده است .

وی در مورد پیش بینی بازی بین ایران و قطر گفت: امیدواریم دل ملت ایران در آستانه 22 بهمن و در شب مبعث نبی مکرم اسلام شاد شود و نتیجه بازی با قطر ۲ به یک به نفع ایران به پایان برسد. غالب مردم ایران به این بازی و فوتبال علاقه دارند و امیدواریم که همواره شاهد موفقیت‌های ورزشکاران عزیز کشورمان باشیم. من خودم تا سال ۸۲ فوتبالی بودم و چون پایم شکست نتوانستم بازی کنم.

حسینی در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر ایران در فینال حضور یابد رئیس جمهور به تماشای این دیدار به قطر خواهد رفت، گفت: رئیس جمهور به ورزشکاران علاقه‌ خاصی دارند و شما شاهد بودید که زمانی که تیم ملی فوتبال در جمع چهار تیم قرار گرفت، بلافاصله با تیم ملی تماس تلفنی گرفتند و نسبت به ورزشکاران ابراز خرسندی کردند، حال باید ببینیم با این هجمه کاری آیا ایشان می‌توانند حضور یابند یا خیر ولی اگر خودشان هم آنجا حضور پیدا نکنند روح ایشان در آن جا حضور دارد.


شنبه تعطیل نیست / بازی با قطر2 به یک به نفع ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟