پیش‌بینی اسلامی از بازی امروز ایران و قطر


پیش‌بینی اسلامی از بازی امروز ایران و قطر

رییس سازمان انرژی اتمی در پیش‌بینی بازی امروز ایران و قطر گفت: اگر بچه‌های تیم ملی با رعایت اصول تکنیک و تاکتیک و دستورهای سرمربی تیم عمل کنند و همانطور که با ژاپن بازی کردند با قطر، روبرو شوند حتماً در بازی امشب برنده می‌شویم.

« محمد اسلامی » در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به پیشرفت‌های اخیر کشور در صنعت هسته‌ای، گفت: هماهنگی با آژانس رو به پیشرفت است و امید است همین رویه ادامه داشته باشد. امیدوارم رویه حاضر در توسعه فناوری‌ها و تجهیزات هسته‌ای، تداوم یابد تا بتوانیم فضایی که توسط دشمنان بر ضد صنعت هسته‌ای کشورمان ایجاد می‌شود، بشکنیم و اجازه ندهیم بیش از این در کارمان اخلال به وجود بیاورند.

وی در پیش‌بینی بازی امروز ایران و قطر هم گفت: اگر بچه‌های تیم ملی با رعایت اصول تکنیک و تاکتیک و دستورهای سرمربی تیم عمل کنند و همانطور که با ژاپن بازی کردند با قطر، روبرو شوند حتماً در بازی امشب برنده می‌شویم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به ساخت دستگاه ایرانیوم توسط متخصصان کشورمان، گفت: انحصار تولید این دستگاه در اختیار آمریکا، انگلیس و آلمان بود اما دانشمندان صنعت هسته‌ای کشورمان طی چهار سال کار پژوهشی طاقت‌فرسا توانستند دستگاه راهبردی ایرانیوم را بسازند. این دستگاه هم در خطوط تولید و فرآیند آزمون صنعت هسته‌ای و هم در پتروشیمی‌ها برای طیف‌سنجی ایزوتوپی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی اسلامی از بازی امروز ایران و قطر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ فکرشو می کردید "عسل خاله" سریال پایتخت در واقعیت انقدر جوان باشد!