افشاگری هاآرتص: زنان شهرک‌نشین در هتل‌های محل اسکانشان مورد تجاوز قرار گرفتند


افشاگری هاآرتص: زنان شهرک‌نشین در هتل‌های محل اسکانشان مورد تجاوز قرار گرفتند

رسانه معروف اسرائیلی از تجاوز گسترده به زنان و کودکان مهاجر صهیونیست که بعد از عملیات طوفان الاقصی در هتل‌هایی اسکان داده شده‌اند، پرده برداشت.

افشاگری هاآرتص: زنان شهرک‌نشین در هتل‌های محل اسکانشان مورد تجاوز قرار گرفتند

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه هاآرتص در یک افشاگری جدید خبر داد، کنست در جلسه امروز سه شنبه خود تجاوز جنسی به زنان و کودکان در هتل‌های محل اسکان مهاجران اسرائیلی منتقل شده از شهرک‌های صهیونیست نشین که بعد از ۷ اکتبر صورت گرفت، را مورد بررسی قرار داد.

این رسانه عبری زبان در ادامه نوشت: پلیس اعلام کرده است که تاکنون ۱۱۶ پرونده در رابطه با جرایم مختلف خشونت یا جنسی در هتل‌هایی که شهرک نشینان در آن زندگی می‌کنند، تشکیل شده است.

یکی از اعضای سازمان مراکز بحران‌های تجاوز در اسرائیل در نشست کنست که در کمیته زنان و برابری جنسیتی برگزار شد، موارد شکایات صورت گرفته در این رابطه را به اطلاع اعضای کنست رساند.

این مسئول همچنین فاش کرد، موارد مختلفی از رفتار‌های زننده و منافی اخلاق شهرک نشینان مرد در مقابل زنان و کودکان هم به ثبت رسیده است.

همچنین به عنوان نمونه گفت: یکی از بانوان شهرک نشین اسکان داده شده در این هتل‌ها در تماسی اعلام کرد که توسط یک شهرک نشین که او نیز در این هتل اسکان داده شده مورد تجاوز قرار گرفته است.

این در حالی است که دختران نوجوان هم به شدت در معرض تجاوز قرار داشته و موارد متعددی از تجاوز و آزار جنسی آن‌ها به ثبت رسیده است. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان