پرونده 24 پزشک زنجانی متخلف مالیاتی  در دست پیگیری است


پرونده 24 پزشک زنجانی متخلف مالیاتی  در دست پیگیری است

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پرونده ۳ پزشک متخلف مالیاتی در استان به دادگاه ارجاع داده شده  است و ۲۴ فقره پرونده تخلف مالیاتی نیز در دست بررسی و نیازمند ارائه مستندات به مرجع قانونی‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، فیروز شکوری، در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه هر کشوری برای اداره کشور هزینه هایی را لازم دارد، اظهار کرد: در این راستا برای جبران هزینه های جاری و عمرانی مالیات دریافت می کند و باید بسمتی رفت که کشور را با مالیات اداره کرد.

وی با بیان اینکه نقش رسانه ها در زمینه فرهنگ مالیاتی کاربردی و بهتر برای کمک به کشور است، افزود: تبیین این فرهنگ به نهادینه‌شدن پرداخت مالیات کمک خواهد کرد تا برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده محقق شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی در سال گذشته استان یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت شده است‌ که در تلاش هستیم این مقدار را افرایش دهیم.

شکوری با بیان اینکه پرداخت مالیات از راه‌کارهای کمک به رعایت عدالت در جامعه است، اظهار کرد: با اجرای درست سیستم مالیاتی کنترل تورم هم خواهد شد.

وی از آغاز اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی از سال گذشته برای شرکت‌های بورسی، دولتی و امسال برای اشخاص حقوقی خبر داد و گفت: اجرای درست این قانون مشکلات موجود در جامعه را حل و عدالت مالیاتی را رعایت می‌کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان در بخش دیگری با اشاره به سوالات خبرنگاران در خصوص تخلف مالیاتی پزشکان استان، اظهار کرد: تمامی گزارشات مربوط به تخلفات مالیاتی را موشکافانه و ریز بررسی می‌کنیم، که در این خصوص پرونده ۳ پزشک متخلف در استان به دادگاه ارجاع داده شده است.

شکوری ادامه داد: همچنین در حال حاضر ۲۴ فقره پرونده پزشکی نیز در دست بررسی بوده که نیازمند ارائه مستندات به مرجع قانونی‌اند تا دادگاهی‌شان کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مالیات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان