خداحافظی بارسلونا با 5 بازیکن در پایان فصل


خداحافظی بارسلونا با 5 بازیکن در پایان فصل

آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا در پایان فصل جاری علاوه بر سرمربی خود با ۵ تا از بازیکنان فعلی این تیم نیز قطع همکاری خواهند کرد.

خداحافظی بارسلونا با 5 بازیکن در پایان فصل

به گزارش راهبرد معاصر و به نقل از اسپورت، باشگاه بارسلونا در پایان فصل در ترکیب این تیم یک خانه‌تکانی اساسی انجام خواهد داد که نتیجه آن پایان حضور برخی از بازیکنان در تیم کاتالان خواهد بود. بارسلونا با فروش عثمان دمبله به پاری‌سن‌ژرمن در تابستان سال جاری، فروش بازیکنان بزرگ خود برای کاهش هزینه‌های جاری به خصوص پرداخت حقوق‌های سنگین را آغاز کرد و این روند قرار است در تابستان سال 2024 نیز ادامه پیدا کند.

در همین راستا 5 بازیکن در فهرست بازیکنان مازاد باشگاه قرار گرفته‌اند که دو تای آنها به دلیل پایان قراردادشان خواه ناخواه جدا خواهند شد چرا که باشگاه برنامه‌ای برای تمدید ندارد. یکی از آنها کاپیتان سرخی روبرتو است و دیگری مارکوس آلونسو. دیگر بازیکن این فهرست اوریول رومئو است، هافبک دفاعی که به خواست ژاوی هرناندس در تابستان سال گذشته خریداری شد. لیست اخراجی‌های مطرح بارسلونا در پایان فصل با نام رافینیا و یک مدافع میانی از میان ژول کونده، آندریاس کریستنسن و رونالد آرائوخو کامل می‌شود. در میان این سه مدافع، احتمال جدایی آرائوخو به دلیل تمایل او برای بازی در بایرن مونیخ قویتر به نظر می‌رسد.

بارسا اما برای پرکردن جای خالی این نفرات برنامه خرید بازیکن ندارد و قصد دارد به محصولات تولیدی آکادمی لاماسیا مراجعه کند. جای رافینیا توسط لامین یامال پر خواهد شد، ضمن اینکه فران تورس نیز در سمت راست خط حمله قرار دارد. پائو کوبراسی 17 ساله نیز گزینه‌ای است که انتظار می‌رود به خط دفاعی تیم تزریق شود. هکتور فورت، دیگر محصول لاماسیا برای پوشش سمت راست خط دفاعی در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه احتمال دارد بارسلونا برای خرید قطعی ژوائو کانسلو از منچسترسیتی دست به کار شود./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه