پلیس به پهپادهای نسل جدید مجهز می‌شود/ ارتقاء توان عملیاتی فراجا


پلیس به پهپادهای نسل جدید مجهز می‌شود/ ارتقاء توان عملیاتی فراجا

فرمانده انتظامی کشور از تجهیز پلیس به پهپادهای نسل جدید خبر داد و گفت: این اقدام توان عملیاتی فراجا را ارتقا می‌دهد.

به گزارش مشرق، سردار احمد رضا رادان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم کلنگ زنی مسکن انتظامی در سمنان از تجهیز پلیس به پهپادهای نسل جدید خبر داد و ابراز کرد: پهپادهای نسل‌های دو و سه با توان بالاتر، به پلیس الحاق می‌شوند.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک فراجا مانوری را در کویر برای به‌کارگیری این پهپادها برگزار خواهد کرد، افزود: این تجهیزات توان عملیاتی فراجا را ارتقا می‌دهد.

فرمانده انتظامی کشور به شرایط جغرافیایی استان سمنان نیز اشاره کرد و بیان داشت: قرار گیری در مجاورت دو استان بزرگ و کریدور شمالشرق کشور از یک سو و کویر از سوی دیگر حراست از این استان را دشوار کرده اما نیروی انتظامی در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

رادان با بیان اینکه شاخص‌های امنیتی در استان سمنان بسیار خوب است، گفت: یکی از دلایل این ارتقای شاخص‌ها، همراهی خوب مردم استان با پلیس است.

وی به کلنگ زنی ۱۴۴ واحد مسکونی فراجا در سمنان هم اشاره کرد و گفت: منازل مسکونی ویژه نیروی انتظامی در استان‌های کشور در قالب طرح شهید سلیمانی در دست ساختمان است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه ۲۴ واحد مسکونی در همین ارتباط در سمنان امروز به بهره برداری رسید، گفت: تلاش می‌کنیم تا دو و نیم سال آتی مابقی مسکن‌های این استان نیز به بهره برداری برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!