زندان جزای سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو


زندان جزای سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری به دستگیری یک سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو اشاره کرد و گفت: با شکایت های تنی چند از شهروندان ساکن شهرستان ری در خصوص سرقت...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری به دستگیری یک سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو اشاره کرد و گفت: با شکایت های تنی چند از شهروندان ساکن شهرستان ری در خصوص سرقت لوازم داخلی خودروهایشان، تیم های عملیاتی و انتظامی این فرماندهی، با هماهنگی های انجام شده برای دستگیر متهم یا متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات ادامه داشت تا این که با همکاری مالباختگان این پرونده ها، مشخصات و شگردهای سرقت یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار لوازم داخلی خودرو شناسایی و اقدامات برای دستگیری وی ادامه یافت.

وی تصریح کرد: با سرنخ های به دست آمده، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری موفق شدند مخفیگاه این متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی از سوی مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی ری منتقل کنند.

سرهنگ طرهانی، بیان کرد: در بازجویی های انجام شده از متهم، وی به 30 فقره سرقت اعتراف کرد و عنوان داشت که هر بار پس از رهایی از زندان مجددا به سراغ اقدامات مجرمانه خود رفته و به سرقت لوازم داخلی خودرو می پرداخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، با اشاره به این که سارق مذکور پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد، گفت: بنابر دستور مرجع قضائی، این مجرم راهی زندان شد.

وی در پایان با اعلام اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری می‌کند.


زندان جزای سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق