این خانم بازیگران دوست دختران فوتبالیست ها بودند! / کدام در جام ملت های آسیا حضور دارند !


این خانم بازیگران  دوست دختران فوتبالیست ها بودند! / کدام در جام ملت های آسیا حضور دارند !

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر...

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

این خانم بازیگران  دوست دختران فوتبالیست ها بودند! / کدام در جام ملت های آسیا حضور دارند !

ترلان پروانه با انتشار این عکس با فرشاد احمدزاده هیچ اظهار نظری نکرد اما حاشیه های دوستی آنان در فضای مجازی پر شد.

این سکه‌هزار رو دارد و هر بار با یک رویش طرفیم. یک روی ارتباط فوتبالیست جماعت و سینمایی جماعت می‌شود رابطه قوچی تیم‌ملی با ساره بیات؛ که یعنی این فوتبالیست می‌رود با خواهر یک بازیگر ازدواج می‌کند و بعد می‌بینیم خودش و همسرش هم مثل یک بازیگر توی دید رسانه‌ها قرار می‌گیرند.

یک رویش می‌شود جار و جنجال و درگیری و دستگیری. از آن نوع که یکی دو‌سال پیش خواندیم درباره بازیکن معروف فوتبال (ش.ر) که به همراه بازیگر زن سینما به نام (ب.ب) در پارتی شبانه لواسان دستگیر شده بودند.

رابطه همکارانه یک مربی خوش‌مشرب با یک بازیگر خانم مشهور که فعالیت‌هایی آشکار و نهان در مناطق شمالی تهران دارند؛ روی دیگر این سکه است. رابطه همکارانه‌ای که درنهایت به این‌جا ختم شد که جناب مربی زن و فرزند را رها کرد به امان خدا؛ که سینما جذاب‌تر بود‍! رابطه عاشقانه تکذیب‌شده هم یک روی این سکه است. مثل رابطه و ازدواج قریب‌الوقوع علیرضا حقیقی و الناز شاکردوست؛ که هم تکذیب شد و هم منتشرکنندگان خبر، تهدید به شکایت شدند.

یک رو هم ماجراهای فوتبالیستی با یک خانم بازیگر که فوتبالیست صدای عشقش را با اسپیکر گوشی برای دوستان در رختکن تیم‌شان پخش می‌کرده و می‌خندیده و حالا گفته‌اند که خانم بازیگر گفته به هر قیمتی از او انتقام خواهد گرفت.

این خانم بازیگران  دوست دختران فوتبالیست ها بودند! / کدام در جام ملت های آسیا حضور دارند !

داستان بازیگران و فوتبالیست‌ها در سال‌های اخیر فینال جنجالی کم نداشته است. فینالی که قطعا از بیشتر فیلم‌هایی که همان بازیگران بازی می‌کنند، دراماتیک‌تر و سوزناک‌تر بوده است؛ مثلا چه کسی می‌توانست فرجام رابطه سعید عزت‌اللهی و ترلان پروانه را حدس بزند که چنین سوزناک و ویرانگر به پایان خواهد رسید.

وقتی عزت‌اللهی در روزهای محبوبیت زیر یکی از پستهای ترلان پروانه جوان کامنتی گذاشت؛ شاید خودش هم فکرش را نمی‌کرد که این کامنت تا این حد جنجالی خواهد شد.

آن کامنت اما کار خودش را کرد و باعث شد گمان رود رابطه عاطفی بین این دو برقرار شده است.

درواقع ماجرا از جایی شروع شد که سعید عزت‌اللهی در یکی از پست‌های ترلان پروانه در صفحه شخصی‌اش کامنتی با عنوان «فوق‌العاده بود بهترینم» قرار داد و ترلان پروانه او را منشن کرد و نوشت: مرسی عزیزم.

اما عزت‌اللهی که این داستان را کلید زده بود، خود خیلی زودتر پشیمان شد و اعتراضش را علنی کرد. این فوتبالیست که آن روزها در معرض حواشی گوناگونی «از داستان عکاس باشگاه روستوف بگیرید تا شایعه ارتباط او با یکی از بازیگران سینما» بود؛ به سرعت رابطه‌اش با ترلان پروانه را تکذیب کرد و حرف‌هایی زد که ظاهرا باید خیلی به ترلان پروانه برخورده باشد، چرا که ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرده بود.

ترلان پروانه حتی پس از مدت ها با شروین حاجی پور خواننده پرحاشیه ایرانی که برنده جایزه گرمی شد ، نامزد کرد و پس از مدتی که از رابطه شان می گذشت عکس های پرحاشیه ای از دعوا با حاجی پور در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

این خانم بازیگران  دوست دختران فوتبالیست ها بودند! / کدام در جام ملت های آسیا حضور دارند !این خانم بازیگران  دوست دختران فوتبالیست ها بودند! / کدام در جام ملت های آسیا حضور دارند !

روابط عجیب سحر قریشی و فوتبالیست معروف

انتشار عکس عجیب سحر قریشی و مهدی طارمی در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرده است ماجرای ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی بسیار داغ و جنجالی شده در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتری از ماجرای ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی می بینید. چندین وقت پیشین خبری درباره‌ی ازدواج مهدی طارمی , ستاره پرسپولیس با سحر قریشی , هنرپیشه سینما در رسانه‌ها مطرح شد که تخت‌گاز مورد تکذیب طرفین قرار گرفت اما سروصدای زیادی بپا کرد .

این خانم بازیگران  دوست دختران فوتبالیست ها بودند! / کدام در جام ملت های آسیا حضور دارند !

سردار آزمون و هستی مهدوی فر

سردار آزمون عموما با هنرمندان هم‌سن و‌ سال خود مطالبی را در اینستاگرام رد و بدل می‌کند و با امیر جعفری، هستی مهدوی، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر و … عکس‌های پرشماری را منتشر کرده است یا اشکان دژاگه که عمدتا با خوانندگان ایرانی خارج از کشور ارتباط دارد و در اینستاگرام تصاویر خود را با آنها تبادل می‌کند. کسانی مانند یاس یا امیرحسین مقصودلو (تتلو).. اما چیزی که بیش ار پیش برای این سلبریتی حاشیه ساز شد رابطه اش با هستی مهدوی فر بود.

این خانم بازیگران  دوست دختران فوتبالیست ها بودند! / کدام در جام ملت های آسیا حضور دارند !

ازدواج فقیهه سلطانی و جلال امیدیان

آن اول‌ها وقتی فوتبالیستی با هنرپیشه‌ای ازدواج می‌کرد؛ نه این‌که کار بدی کرده باشد؛ نه؛ اما نمی‌دانم به چه دلیل دوست نداشت این موضوع را در بوق و کرنا کند. ماجرای فقیهه سلطانی و جلال امیدیان را که یادتان نرفته؟ یک رابطه تر و تمیز و زیبا؛

که یک هزارم روابط امروزی هم رویش مانور داده نشد؛ البته شاید چون نه فضای مجازی آن روز فضای مجازی امروز بود، نه فقیهه سلطانی ستاره‌ای چنان پررنگ و نه جلال امیدیان فوتبالیستی که بشود عکس یا تیتر یکش کرد. اما بی‌تردید افتخار نخستین بودن را در این عرصه باید به آن دو داد.

این خانم بازیگران  دوست دختران فوتبالیست ها بودند! / کدام در جام ملت های آسیا حضور دارند !


این خانم بازیگران  دوست دختران فوتبالیست ها بودند! / کدام در جام ملت های آسیا حضور دارند !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه