بازداشت سارق حرفه ای خیابان مالک اشتر در عملیات پلیسی


بازداشت سارق حرفه ای خیابان مالک اشتر در عملیات پلیسی

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 16 بهمن ماه با وقوع سرقت اموال و لوازم از داخل یکی از اماکن عمومی در محدوده خیابان مالک اشتر تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 16 بهمن ماه با وقوع سرقت اموال و لوازم از داخل یکی از اماکن عمومی در محدوده خیابان مالک اشتر تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 108 نواب قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و ماموران با حضور در محل سرقت و بررسی تصاویر ثبت شده دوربین های مدار بسته موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، متهم را شناسایی کرده و سریعا به محل اعزام شدند.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: تیم عملیات کلانتری پس از کشف مخفیگاه متهم با اخذ مجوز قضایی وارد مخفیگاه متهم شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و از مخفیگاه متهم کلیه اموال سرقتی شامل اجناس تزئینی برنز و مس به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری 108 نواب انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان کرده و تاکنون متهم به 10 فقره سرقت از اماکن عمومی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.


بازداشت سارق حرفه ای خیابان مالک اشتر در عملیات پلیسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!