عوامل ایجاد گره ترافیکی در سه نقطه شهر تهران


عوامل ایجاد گره ترافیکی در سه نقطه شهر تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ: سه حادثه‌ در پایتخت ترافیک مقطعی ایجاد کرد که با حضور به موقع تیم‌های پلیس راهور اقدامات لازم برای رفع گره ترافیکی انجام شد.

عوامل ایجاد گره ترافیکی در سه نقطه شهر تهران

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام جزئیات این حوادث گفت: سه حادثه صبح امروز در سه نقطه از شهر تهران روی داد که باعث ایجاد ترافیک مقطعی در این معابر شد که البته با حضور به موقع و سریع تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل، ترافیک روان سازی و از بروز حوادث ناگوار به جد جلوگیری شد.

وی ادامه داد: در ساعت ۰۶:۲۵ در محدوده آفریقا به جنوب ورودی خیابان عاطفی غربی به علت نقص فنی یک دستگاه کاتو محدودیت ترافیکی اعمال کرد.

سرهنگ کشیر افزود: همچنین در ساعت ۰۶:۴۰ در مسیر بزرگراه امام رضا (ع) به غرب قبل از خاوران روبروی تالار به دلیل ریزش سنگ و نخاله در سطح سواره رو، شاهد حجم بار ترافیک در این مقطع بودیم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در ساعت ۰۸:۰۵ در محدوده بزرگراه بسیج به شمال نبش خیابان رحیمی به دلیل نقص فنی یک دستگاه کامیون کشنده شاهد حجم بار ترافیک در این مقطع باشیم.

وی بیان داشت: در حادثه اول تیم منطقه ۳، در حادثه دوم تیم منطقه ۱۵ و در حادثه سوم تیم منطقه ۱۴ پلیس راهور تهران بزرگ در موقعیت حاضر و ضمن ایمن سازی محل نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کردند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشکر از همکاری خوب رانندگان با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در محل حوادث، از رانندگان خواست در هنگام اعلام وضعیت ترافیکی در یک نقطه از شهر و یا دیدن حادثه‌ای در سطح معابر ضمن تسریع در حرکت و تردد سریع‌تر از توقف و نگاه کردن به تصادف و یا هر اتفاق دیگر خودداری کرده تا عوامل امدادی و پلیس بتواند به موقع به مأموریت خود رسیده و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول