پادگان اسرائیلی آماج موشک‌های برکان حزب‌الله


پادگان اسرائیلی آماج موشک‌های برکان حزب‌الله

حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی را در پادگان رامیم با موشک هدف قرار داده است.

پادگان اسرائیلی آماج موشک‌های برکان حزب‌الله

به گزارش راهبرد معاصر، حزب‌الله لبنان، امروز (سه‌شنبه، ۶ فوریه)، در صدوبیست‌وسومین روز جنگ غزه اعلام کرد که پادگان « رامیم» در نوار مرزی لبنان و فلسطین اشغالی را هدف موشک قرار داده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است که در حمایت از مردم استوار نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شریف، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان، با موشک برکان این پادگان نظامیان اسرائیلی را هدف قرار داده و موشک با دقت بالا به هدف اصابت کرده است.

حدود دو هفته پیش نیز حزب الله پادگان رامیم را با همین نوع موشک هدف قرار داد. سر جنگی این موشک حاوی ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم مواد منفجره است و آن‌طور که تخمین زده می‌شود بردی در حدود ۷ کیلومتر دارد. این موشک با سر جنگی قدرتمند خود قدرت تخریب بالایی دارد و گزینه مناسبی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های اسرائیل در جدار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهرماه) و حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی نوار غزه، حزب الله لبنان در اقدامی هماهنگ با مقاومت فلسطین اقدام به هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی، جاسوسی و شنود صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی و نیز ده‌ها دستگاه تانک، نفربر و خودروی زرهی صهیونیست‌ها پرداخت و تاکنون موجب هلاکت شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی شده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی