نبی: از هواداران عذرخواهی می کنم / 4 درصد به ما بلیت داده اند


نبی: از هواداران عذرخواهی می کنم / 4 درصد به ما بلیت داده اند

به گزارش رکنا، محمد مهدی نبی در این باره گفت: بر اساس اعلام کمیته برگزاری رقابتهای جام ملتهای آسیا تاکنون ۴ درصد از سهمیه بلیت فروشی ورزشگاه در دیدار برابر قطر به فدراسیون فوتبال ایران اختصاص...

به گزارش رکنا، محمد مهدی نبی در این باره گفت: بر اساس اعلام کمیته برگزاری رقابتهای جام ملتهای آسیا تاکنون ۴ درصد از سهمیه بلیت فروشی ورزشگاه در دیدار برابر قطر به فدراسیون فوتبال ایران اختصاص داده شده است.

او ادامه داد: طبق مقررات این دوره از رقابتهای جام ملتهای آسیا هشت درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه به فدراسیون فوتبال تعلق می‌گیرد که متاسفانه به هر دلیلی که برای ما مورد قبول نیست. تا این لحظه چهار درصد را به ایران اختصاص داده‌اند و این یعنی هزار نفر.

سرپرست تیم ملی از تماشاگران ایرانی حاضر در قطر عذرخواهی کرد: از تماشاگرانی که در قطر حضور دارند و نتوانسته‌اند از طریق سایت مسابقات بلیت خریداری کنند پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم. امیداوریم با تلاش خوبی که بازیکنان‌مان در دیدار برابر تیم ملی قطر خواهند داشت، با شکست این تیم و صعود به فینال و برطرف کردن این محدودیت‌ها شاهد حضور تماشاگران ایرانی در بازی نهایی باشیم.

نبی در مورد واکنش به اقدام قطری ها در مورد بلیت فروشی بازی هم گفت: نامه‌ای را آقای ممبینی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و در این نامه مراتب اعتراض فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده و تقاضای رسیدگی داریم.


نبی: از هواداران عذرخواهی می کنم / 4 درصد به ما بلیت داده اند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی