قیمت خودرو ؛ کاهش قیمت 35 میلیونی هایما در 24 ساعت+ جدول


قیمت خودرو ؛  کاهش قیمت 35 میلیونی هایما در 24 ساعت+ جدول

ارزیابی قیمت خودرو‌های داخلی نشان از تداوم کاهش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز دارد و با این شرایط می‌توان گفت بازار خودرو در سراشیبی قیمتی قرار گرفته است.

فعالان بازار خودرو اعلام خبر آغاز فروش ۱۳ خودرو وارداتی برای متقاضیان جدید که روز گذشته اعلام شد را یکی از دلایل افت قیمت در بازار خودرو می‌دانند. در این مرحله متقاضیان جدید از ١۵ بهمن ماه (روزگذشته) تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه فرصت دارند یکی از حساب‌های خود را وکالتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب خود مسدود کرده و در سامانه یکپارچه از محل مازاد خودرو‌های وارد شده ثبت نام کنند.

از سوی دیگر امروز دلار با شکل کاهشی روز خود را آغاز کرد، هرچند این کاهش دوام نداشت و از نیمه روز شاهد بازگشت قیمت آن به روز گذشته بودیم، با این حال شاید بتوان نوسان کاهشی دلار در بازار را به افت قیمت خودرو نسبت داد.

براساس ارزیابی بازر در میان محصولات ایران خودرو امروز بیشترین کاهش به «هایما s۸» رسید و این خودرو افت ۳۵ میلیونی را تجربه کرد و در میان سایپایی‌ها هم «شاهین G» با کاهش ۱۳ میلیونی بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد. از سوی دیگر امروز شاهد عقب‌نشینی «ساینا دنده‌ای S» از کانال ۴۰۰ میلیون تومان بودیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت خودرو ؛  کاهش قیمت 35 میلیونی هایما در 24 ساعت+ جدول

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودرو‌های «پژو ۲۰۷ دنده‌ای»، «هایما S۸»، «تارا اتومات V۲»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز و نسبت به روز گذشته «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» ۵۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S۸» هم با کاهش ۳۵ میلیونی در بازار یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتومات V۲» هم امروز افت ۷ میلیونی را تجربه کرد و ۸۹۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدار‌های ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۵۳ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۵ میلیون تومانی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار افتی ۱۵ داشت و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۷۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت ۳ میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا

قیمت خودرو ؛  کاهش قیمت 35 میلیونی هایما در 24 ساعت+ جدول

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودرو‌های «شاهین G»، «تیبا صندوقدار SX»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهین G» در بازار ۶۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به دو روز گذشته افتی ۱۳ میلیونی را تجربه کرد. خانواده کوییک هم امروز در بازار شکل نوسانی داشت و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار بدون تغییر ۳۹۲ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «کوییک دنده‌ای S» هم در بازار با افت ۲ میلیونی ۳۸۹ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۸۸ میلیون تومان قیمت و خورد کاهش قیمت نداشت. «تیبا هاچ بک EX» هم بدون تغییر ۳۷۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۳۹۷ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۴ میلیون تومانی داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید