اطلاعیه جدید و مهم باشگاه پرسپولیس


اطلاعیه جدید و مهم باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در خصوص برخی شایعات در فضای مجازی روز سه‌شنبه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است:

طی دیروز و امروز برخی از فعالان فضای مجازی خبری مبنی بر شکایت باشگاه پرسپولیس از علی‌اکبر طاهری و حسین عبدی منتشر کرده‌اند تا در این مقطع حساس به نوعی شبهاتی را ایجاد کرده باشند. این در حالی است که این شکایت به ماه‌ها قبل برمی‌گردد و دلیل طرح آن در جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ برای پیگیری پولی بوده که توسط مدیریت وقت در سال ۱۳۹۵ به یکی از پیشکسوتان باشگاه تحویل شده بود.

این مبلغ به‌عنوان پاداش از محل لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵ توسط AFC به این پیشکسوت تحویل داده شده بود که اسنادی در مورد بازگشت آن وجود نداشته و مجمع خواستار رسیدگی به این موضوع شده بود. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس شکایتی را طرح کرد که در نهایت رای آن صادر شد. حال چرا این موضوع در این مقطع از سوی برخی در فضای مجازی مطرح شده جای بررسی دارد.

اطلاعیه جدید و مهم باشگاه پرسپولیس

متاسفانه برخی جریان‌ها طی روزهای اخیر با همین ترفندها و گاها انتشار اخبار کذب سعی در تیره و تار نشان دادن شرایط فعلی دارند که بی‌شک طی روزهای آینده با از بین رفتن این فضای پرابهام چهره‌ها بهتر مشخص خواهد شد چرا که هیچ وقت ماه پشت ابر باقی نخواهد ماند و دست این گروه قلیل برای هواداران واقعی پرسپولیس رو خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود