دست سامسونگ رو شد / بدنه اس 24 کاملا تیتانیومی نیست


دست سامسونگ رو شد / بدنه اس 24 کاملا تیتانیومی نیست

بررسی‌های انجام‌شده روی گلکسی S۲۴ اولترا نشان می‌دهند که نوع تیتانیوم به‌کاررفته در فریم این محصول با تیتانیومی به‌کاررفته در آیفون ۱۵ پرو اپل تفاوت‌هایی دارد.

به گزارش خبرآنلاین، کانال یوتیوب JerryRigEveryThing با انتشار ویدئویی نشان داد پرچم‌دار سامسونگ از تیتانیوم درجه ۲ بهره می‌برد؛ درحالی‌که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به تیتانیوم درجه ۵ مجهز شده‌اند که مقاومت بیشتری دارد و البته گران‌تر است.

به نقل از زومیت، تفاوت بدنه‌ی تیتانیومی گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو فقط به کیفیت فلز ختم نمی‌شود و روشی که سامسونگ استفاده کرده، با روش اپل فرق دارد. درواقع، غول کره‌ای از لایه‌ای پلاستیکی زیر لایه‌ی تیتانیومی استفاده کرده است تا بتواند آن را به بخش‌ آلومینیومی بدنه‌ی دستگاه متصل کند.

بخش پلاستیکی بین تیتانیوم و آلومینیوم در بدنه‌ی گلکسی S۲۴ اولترا این دو فلز را مثل قطعه‌های پازل به یکدیگر متصل نگه می‌دارد و به‌عنوان آنتن گوشی نیز عمل می‌کند.

دست سامسونگ رو شد / بدنه اس 24 کاملا تیتانیومی نیست

در فریم گوشی پرچم‌دار اپل، خبری از پلاستیک نیست و این شرکت از راهکاری انحصاری موسوم‌ به Solid-State Diffusion برای پیوند تیتانیوم و آلومینیوم و ساخت شکل نهایی فریم آیفون بهره گرفته است.

قیمت گوشی آیفون مدل ۱۵ پرو مکس در کانفیگ پایه ۱٬۲۰۰ دلار و قیمت گوشی سامسونگ برای مدل پایه‌ی گلکسی S۲۴ اولترا ۱٬۳۰۰ دلار است. صرف‌نظر از قیمت گوشی‌، این دو دستگاه به‌ سخت‌افزار مدرن و قدرتمند مجهز شده‌اند و کیفیت ساخت بسیار زیادی دارند و همین موضوع باعث می‌شود به‌راحتی در فهرست بهترین گوشی بازار قرار بگیرند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1869595

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار