شهاب‌الدین صدر: ممکن است لیست «شورای وحدت» و «شورای ائتلاف» در تهران مشترک باشد


 شهاب‌الدین صدر: ممکن است لیست «شورای وحدت» و «شورای ائتلاف» در تهران مشترک باشد

به گزارش رکنا، «شهاب‌الدین صدر» رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در تهران با اشاره به سیاست معرفی کاندیداهای مستقل از سوی این شورا اظهار کرد: در تمام استان‌های کشور، شورای...

به گزارش رکنا، «شهاب‌الدین صدر» رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در تهران با اشاره به سیاست معرفی کاندیداهای مستقل از سوی این شورا اظهار کرد: در تمام استان‌های کشور، شورای وحدت استان‌ها تشکیل شده و در ذیل آن، پارلمان استانی شورای وحدت نیز شکل گرفته است.

وی ادامه داد: هفته گذشته سمینار رؤسای شورای وحدت استان‌های کشور و رؤسای ستادهای استانی در تهران برگزار شد که تقریباً همه رؤسای ستادهای استان‌ها حضور داشتند. درحال حاضر نیز درحال برنامه‌ریزی برای معرفی نامزدهای شورای وحدت جهت حمایت از آن‌ها هستیم.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران با بیان اینکه شرایط ارائه لیست در استان‌ها متفاوت است، افزود: در استان‌ها ممکن است برخی نامزدهای ما و «شورای ائتلاف» مشترک باشند اما اساساً در حال آماده‌سازی لیست مستقل خود هستیم؛ البته اگر این نامزدها با گروه‌های سیاسی و انقلابی دیگر مشترک باشند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

صدر با بیان اینکه لیست شورای وحدت در تهران در حال نهایی‌شدن است گفت: در استان تهران، مصاحبه‌های اولیه از نامزدهای انتخاباتی شورای وحدت انجام شده و ارزیابی نهایی هم صورت خواهد گرفت.

حضور ۷ نفر خانم و ۱۰ نفر جوان در لیست «شورای وحدت» در تهران

وی با بیان اینکه در لیست تهران شورای وحدت ۷ نفر خانم و ۱۰ نفر از جوانان حضور دارند، افزود: اگر با جریان‌های دیگر در جبهه انقلاب به «راهکار منطقی» برسیم، لیست مشترک در تهران ارائه خواهیم داد اما در حال حاضر مشغول آماده‌سازی «لیست مستقل» هستیم.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران گفت: البته با توجه به اینکه کار شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت‌ها ۱۹ بهمن به اتمام می‌رسد، پس از اتمام کار شورای نگهبان، لیست نهایی را ارائه خواهیم کرد.

صدر در گفت‌وگو با مهر گفت: امیدواریم شورای محترم نگهبان با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش مشارکت در انتخابات، صلاحیت نامزدهایی که می‌توانند باعث افزایش مشارکت شوند را با صعه صدر بررسی کند تا ان‌شاءالله شاهد افزایش رقابت و مشارکت در انتخابات باشیم.


 شهاب‌الدین صدر: ممکن است لیست «شورای وحدت» و «شورای ائتلاف» در تهران مشترک باشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج