راننده موتور پلاک مخدوش یک موبایل قاپ حرفه ای بود / در تعقیب و گریز پلیسی فاش شد + جزییات


راننده موتور پلاک مخدوش یک موبایل قاپ حرفه ای بود / در تعقیب و گریز پلیسی فاش شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح این خبر گفت: با ارجاع چندین پرونده مشابه از سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران مبنی بر موبایل قاپی یک موتورسوار با استفاده از یک دستگاه...

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح این خبر گفت: با ارجاع چندین پرونده مشابه از سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران مبنی بر موبایل قاپی یک موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در محدوده "مرکز" تهران ، تیمی از ماموران اداره هیجدهم پلیس آگاهی مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان در گام اول تحقیقات با راهنمایی مال باختگان به محل وقوع سرقت اعزام شدند و با انجام تحقیقات میدانی مشخصات ظاهری سارق را به دست آوردند.

وی افزود: با شناسایی شیوه کار موتورسوار، گشت زنی های انتظامی و هدفمند آغاز تا اینکه گشت انتظامی پلیس آگاهی به موتورسواری که با موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال زاغ زنی شهروندان بود مشکوک و به سرعت وارد عمل شدند.

سردار ولی پور گودرزی گفت: در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت متهم متوقف و موتورسوار که مشخصات ظاهری وی با سارق مطابقت داشت دستگیر شد و متهم در همان تحقیقات اولیه به 20 فقره موبایل قاپی با استفاده از موتورسیکلت سرقتی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متهم در پی جویی های انتظامی اعتراف کرد، موتورسیکلت را از پارکینگ ساختمانی ربوده و با مخدوش کردن پلاک آن با استفاده از غفلت افراد عبوری موبایل قاپی می کرده است.

وی گفت: با شناسایی 20 مال باخته متهم با دستور قضائی روانه زندان شد.


راننده موتور پلاک مخدوش یک موبایل قاپ حرفه ای بود / در تعقیب و گریز پلیسی فاش شد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک