یمن: حملات آمریکا و انگلیس بی‌نتیجه است


یمن: حملات آمریکا و انگلیس بی‌نتیجه است

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت انصارالله بامداد دوشنبه در واکنش به تجاوز نظامی مجدد آمریکا و انگلیس به یمن گفت که این حملات بی‌نتیجه است.

یمن: حملات آمریکا و انگلیس بی‌نتیجه است

به گزارش راهبرد معاصر، «محمد البخیتی» عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت انصارالله بامداد دوشنبه در واکنش به تجاوز نظامی مجدد آمریکا و انگلیس به یمن گفت که این حملات بی‌نتیجه است.

البخیتی ضمن اشاره به اطلاعیه آمریکا و انگلیس مبنی بر اینکه اجرای حملات به یمن فقط توسط این دو کشور است نه دیگر متحدان آنها، گفت که این نشانه شکست ائتلاف غربی است.

به نوشته وبگاه شبکه «المیادین»، وی با بیان اینکه قوانین درگیری تحمیل‌شده توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس شکسته شده، توضیح داد: « اگر جنگ در منطقه شعله‌ور شود، این به معنای پایان هژمونی آمریکا در منطقه خواهد بود».

ساعتی پیش از این، رسانه‌های یمنی گزارش داد که جنگنده‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس بار دیگر حملات تجاوزکارانه‌ای را به خاک یمن انجام دادند.

پیشتر نیز سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرده بود این حملات، یمن را از مواضع اخلاقی، دینی و انسانی این کشور در حمایت از مردم فلسطین منصرف نخواهد کرد و بی‌پاسخ نخواهد ماند.

نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند. آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا