حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه


حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه

رسانه‌های عربی بامداد دوشنبه گزارش دادند که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در دیرالزور هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه

به گزارش راهبرد معاصر. منابع محلی بامداد دوشنبه از حمله مجدد به پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه خبر دادند.

برخی رسانه‌های عربی در این‌باره گزارش دادند که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در دیرالزور هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

دقایقی بعد گروه موسوم به «مقاومت اسلامی عراق» با صدور بیانیه‌ای حمله به این پایگاه را برعهده گرفت.

در این بیانیه آمده است که رزمندگان مقاومت عراق، در حمایت از مردم غزه در برابر حملات صهیونیست‌ها و مقابله با اشغالگری آمریکا در منطقه، پایگاه نظامی این کشور در میدان نفتی «العمر» را با پهپاد هدف قرار داده است.

هنوز جزئیات بیشتری از خسارات و تلفات احتمالی این حمله گزارش نشده است.

مقاومت اسلامی عراق تاکنون ده‌ها بار پایگاه‌های آمریکا را در شرق و شمال شرق سوریه و در غرب و شمال عراق هدف حمله پهپادی و راکتی قرار داده است. مقاومت عراق، آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌داند و تاکید کرده است که تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه به حملات خود ادامه خواهد داد.

پیش از این در بامداد شنبه، سازمان تروریستی سنتکام در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به کشته شدن ۳ نظامی آمریکا در حمله گروه‌های مقاومت به پایگاه «برج-۲۲» در مرز سوریه و اردن، حملاتی را به مواضع گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه انجام داده و بیش از ۸۵ نقطه را هدف قرار داده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی