اخبار پرسپولیس| احساس خوب ستاره پرسپولیس درباره نیم فصل دوم


اخبار پرسپولیس| احساس خوب ستاره پرسپولیس درباره نیم فصل دوم

مهاجم گلزن پرسپولیس می‌گوید احساس خوبی نسبت به نیم فصل دوم لیگ برتر دارد.

شهاب زاهدی درباره شرایط اردوی تیمش در دوبی گفت: خدا را شکر اردوی خوبی در امارات داشتیم. در این مقطع از فصل به چنین اردویی نیاز داشتیم. از عواملی که باعث رفاه و آسایش ما در این اردو شدند تشکر می‌کنم و بهشان خسته نباشید می‌گویم.

وی درباره اثر این اردو روی تیم ادامه داد: در کل سفرهای تیمی و برپایی چنین اردوهایی فارغ از مسائل فنی همیشه به بهبود شرایط و تحکیم روابط دوستانه بازیکنان کمک می‌کند. خوشحالم که این اردو برگزار شد و به نظر تیم ما به این اردو نیاز داشت.

مهاجم شش گله سرخپوشان درباره ادامه کار در نیم فصل دوم با کادر فنی جدید هم گفت: البته این کادر در نیم فصل نخست هم حضور داشتند. ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم همیشه بهترین فرم و تلاش خود را برای تیم و هواداران داشته باشیم. در اردو برای همین تلاش کردیم. اوایل اردو بود که به شکل رسمی مشخص شد با این کادر و آقای اوسمار ادامه می‌دهیم. روی مشکلاتی که در مسابقات داشتیم، کار کردیم و تمرینات خوب و منظمی داشتیم.

اخبار پرسپولیس| احساس خوب ستاره پرسپولیس درباره نیم فصل دوم

زاهدی ادامه داد: من شخصا احساس خوبی نسبت به نیم فصل دوم دارم. ضمن تشکر از آقا یحیی بابت همه زحماتی که در این چند سال برای پرسپولیس کشید و افتخاراتی که کسب کرد، برای اوسمار آرزوی موفقیت دارم و ما وظیفه داریم در خدمت تیم باشیم. امیدوارم روزهای خوبی در انتظارمان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»