کمیته دفاعی دولت بریتانیا: ارتش آمادگی جنگ طولانی مدت را ندارد


کمیته دفاعی دولت بریتانیا: ارتش آمادگی جنگ طولانی مدت را ندارد

در گزارش کمیته دفاعی دولت بریتانیا آمده است که ارتش این کشور به دلیل کمبود نیرو و چالش‌ها در جذب و حفظ نیروها برای یک جنگ بالقوه در مقیاس بزرگ و طولانی مدت آماده نیست.

به گزارش اسپوتنیک، در مطلبی که در وب سایت مجلس نمایندگان بریتانیا منتشر شده، آمده است: "دولت بدون تسریع اصلاحات برای افزایش و حفظ پایگاه صنعتی پر رونق و بهبود "پیشنهاد" خود به ارتش، قادر نخواهد بود به سطح مطلوب خود از آمادگی بالا دست یابد. تلاش بیش از حد بر آمادگی برای عملیات های رزمی با شدت بالا تأثیر منفی می گذارد."
علاوه بر این، نویسندگان گزارش به این نتیجه رسیدند که آمادگی برای یک جنگ کامل و طولانی مدت توجه لازم را به خود جلب نکرده است. با این حال، سرعت بالای عملیات نظامی فعلی و "فشار بی امان" بر ارتش منجر به کاهش توانایی حفظ پرسنل شده است که با دوره ای از کاهش استخدام تشدید شده و در نتیجه "یک دور باطل" ایجاد می شود.
نویسندگان این گزارش در پایان می‌گویند: "در نتیجه، به گفته کمیته، جای تعجب نیست که افراد بیشتری نسبت به پیوستن به نیروهای مسلح نیروهای مسلح را ترک کنند."
کمیته دفاع از دولت خواسته است تا "انتخاب‌های سختی" داشته باشد: "یا به طور کامل در ارتش سرمایه‌گذاری کند یا بپذیرد که اولویت‌بندی صحیح عملیات‌های رزمی به معنای در دسترس بودن کمتر مأموریت‌های بیشتر است."

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین