شوک اروپا از هدیه بایدن به پوتین


شوک اروپا از هدیه بایدن به پوتین

نشریه غربی می نویسد، با تصمیم برای ممنوعیت صادرات LNG، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هدیه ای به ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه تقدیم و اتحادیه اروپا را خشمگین کرد.

فارین پالیسی در مطلبی عنوان کرد: "تصمیم دولت بایدن خشم حزب جمهوری خواه را برانگیخته و متحدان خارجی را به شدت به انرژی آمریکا وابسته کرده است. این تعلیق باعث وحشت در سراسر جهان شد." این نشریه خاطرنشان می کند که بایدن به این ترتیب امنیت انرژی جهانی را تضعیف کرده و تلاش ها برای کمک به اروپا برای کاهش وابستگی خود به منابع انرژی روسیه را تضعیف می کند، چیزی که هدیه ای برای پوتین می باشد.

این نشریه تصریح می کند: "اروپا و آسیا با این تعلیق مخالفت کرده و اشاره نمودند که این موضوع می تواند توانایی آنها را برای یافتن منابع انرژی جایگزین در پس زمینه توافق سبز و کنار گذاشتن انرژی روسیه به خطر بیندازد."

شوک اروپا از هدیه بایدن به پوتین

اواخر هفته گذشته، بایدن گفت که ایالات متحده تصویب قراردادهای جدید صادرات LNG را به دلیل تغییرات آب و هوایی متوقف خواهد کرد. این تصمیم با انتقاد شدید اردوگاه جمهوری خواهان مواجه شد. مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان، این تصمیم را ظالمانه خواند، زیرا به گفته وی، بایدن در حال "تقویت روسیه" و وادار کردن اروپا به وابستگی به آن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه