جزئیات ثبت اطلاعات شیرخشک در پنل بیمه سلامت


جزئیات ثبت اطلاعات شیرخشک در پنل بیمه سلامت

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات ثبت اطلاعات شیرخشک های معمولی در پنل بیمه سلامت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمداسماعیل کاملی گفت: بر اساس سیاست‌های نظام سلامت کشور و مصوبات ستاد تدابیر ویژه غذا و دارو وزارت بهداشت، در راستای سیاست حذف ارز ترجیحی و پرداخت مابه التفاوت به ذینفع نهایی؛ سازمان بیمه سلامت به عنوان مجری مدیریت، ما به التفاوت یارانه ارزی شیرخشک های معمولی را تعیین نمود.

وی افزود: در همین راستا از تاریخ یازدهم بهمن ماه سال جاری، ثبت شیرخشک های معمولی توسط داروخانه‌های طرف قرار داد بیمه سلامت برای تمامی مصرف کنندگان در سطح کشور، در پنل سازمان بیمه سلامت به آدرس eservices.ihio.gov.ir/mpx با ثبت و کنترل بارکد اصالت، قابل انجام است.

کاملی تصریح کرد: بر اساس اقلام ثبت شده در پنل مربوطه، در انتهای ماه صورت حساب ما به التفاوت یارانه ارزی داروخانه صادر می‌گردد و نهایتأ مبالغ مربوطه با ارائه اطلاعات، توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها، در وجه داروخانه‌ها پرداخت خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر مسیر دسترسی فوق، امکان دسترسی از طریق سامانه نسخه الکترونیک و با انتخاب گزینه "ارائه شیرخشک" نیز برقرار است.

کاملی گفت: تا اطلاع ثانوی، ثبت و ارائه اقلام شیرخشک های معمولی با ثبت در سامانه TTAC سازمان غذا و دارو نیز کما فی السابق قابل انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی