عکس | ایران در زمان گل سردار، دوازده نفره بود!


عکس | ایران در زمان گل سردار، دوازده نفره بود!

تصویر جالبی از لحظه گل سردار آزمون منتشر شده که کریم انصاری فرد چندین متر وارد زمین مسابقه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون یکی از زیباترین گل‌های دوران حرفه‌ای خود را وارد دروازه ژاپن کرد ولی او خیلی بدشانس بود که بخاطر چند سانتی متر جلوتر بودن از مدافع حریف، در شرایط آفساید قرار داشت و نتوانست این گل تماشایی را به نام خودش ثبت کند.

در گزارش ورزش سه آمده است: پاس تماشایی امید ابراهیمی به پشت بازیکنان حریف، نصیب سردار شد و او توانست با یک سر توپ تماشایی، کو ایتاکورا مدافع ژاپن را کاملا از جریان بازی خارج کند و سپس با یک شوت روی پای محکم، قفل دروازه سوزوکی را گشود ولی در نهایت این گل مردود اعلام شد.

پس از پایان این دیدار، ویدیویی از روی سکوهای استادیوم اجوکیشن سیتی منتشر شده که نشان می‌دهد در زمان تصاحب توپ توسط آزمون، بازیکنان نیمکت نشین ایران که در حال گرم کردن خود بودند، با شور و هیجان بالایی، حرکات هم تیمی خود را دنبال می‌کنند.

عکس | ایران در زمان گل سردار، دوازده نفره بود!

عکس | ایران در زمان گل سردار، دوازده نفره بود!

عکس | ایران در زمان گل سردار، دوازده نفره بود!

جلوتر از تمام اینها، انصاری‌فرد قرار دارد که کاملا وارد زمین شده است. کریم که در زمان سر توپ سردار کاملا کنترل خود را از دست داده و متوجه نیست چندین متر را وارد زمین شده، درست در لحظه‌ای که سردار قصد شوت زدن دارد، دستانش را به نشانه آغاز خوشحالی برای گل تیم ملی بالا برده است.

انصاری‌فرد که از گل شدن این توپ توسط سردار کاملا اطمینان داشت، برای شروع جشن گلزنی وارد زمین شده بود ولی به محض دیدن پرچم کمک داور و اعلام آفساید از سوی ما نینگ چینی، دستانش را روی سرش می‌گذارد و حسرت می‌خورد که چرا چنین گل زیبایی مردود اعلام شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1868923

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن