یحیی سریع: حمله های آمریکایی، انگلیسی بدون پاسخ باقی نمی‌ماند


یحیی سریع: حمله های آمریکایی، انگلیسی بدون پاسخ باقی نمی‌ماند

سخنگوی انصارالله یمن ضمن تاکید بر اینکه حمله های آمریکایی- انگلیسی ضد یمن بدون پاسخ نمی‌ماند، افزود که این حمله ها نمی‌تواند یمن را از مواضع خود در حمایت از ملت فلسطین منصرف کند.

یحیی سریع: حمله های آمریکایی، انگلیسی بدون پاسخ باقی نمی‌ماند

به گزارش راهبرد معاصر، یحیی سریع سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که هواپیماهای متجاوزان آمریکایی و انگلیسی طی ساعات گذشته ۴۸ حمله به مناطق مختلف یمن انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد که این حملات بدون پاسخ و مجازات باقی نمی‌ماند و نمی‌تواند یمن را از مواضع خود در پشتیبانی از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه باز دارد.

شبکه خبری المیادین ساعتی پیش از حمله شبانه ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به مناطقی واقع در شمال شرق و جنوب صنعا از جمله منطقه عطان و النهدین و الحفا خبر داد. خبرنگار شبکه خبری المیادین در این باره گزارش داد که در ادامه تجاوز نظامی بامدادی ائتلاف آمریکا و انگلیس، مناطق مقبنه، حیفان واقع در غرب و جنوب استان تعز ۱۱ بار از سوی متجاوزان هدف قرار گرفتند.

اما در همین رابطه خبرنگار این شبکه اعلام کرد که بیش از ۲۲ نوبت صنعا، پایتخت یمن و استان‌های دیگر هدف حملات تجاوزکارانه ائتلاف آمریکا و انگلیس قرار گرفته است. همچنین، خبرگزاری «سبا» یمن گزارش کرد که آمریکا و انگلیس مناطق «اللحیه» و «الدریهمی» در شمال و جنوب استان ساحلی الحدیده واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند.

شبکه خبری المسیره نیز دقایقی پیش گزارش داد که تا این لحظه، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس ۱۴ حمله به صنعا، پایتخت یمن و سایر استان‌های یمن انجام داده است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی