تجاوز مشترک آمریکا و انگلیس به 4 استان یمن/ ارتش یمن: این حملات بدون پاسخ نخواهد ماند/ بمباران شهر رفح


تجاوز مشترک آمریکا و انگلیس به 4 استان یمن/ ارتش یمن: این حملات بدون پاسخ نخواهد ماند/ بمباران شهر رفح

صدوبیست و یکمین روز عملیات طوفان الاقصی با حملات شدید بامدادی آمریکا و انگلیس به استان های مختلف یمن آغاز شد. صهیونیست‌ها همچنین جنوب شرق شهر رفح را بمباران کردند.

در یکصدو بیست‌ویکمین روز عملیات طوفان الاقصی ، آمریکا و انگلیس در تهاجمی مشترک صعناء و چند استان دیگر یمن را آماج تهاجم هوایی خود قرار دادند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز یکشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که طی ساعات گذشته متجاوزین آمریکایی و انگلیس 48 بار مناطقی در شهر صنعا و استان‌های صنعا، الحدیده، صعده، بیضاء، تعز و لحج را هدف قرار داده‌اند.

او گفت که این گونه حملات مانع از این نخواهد شد که نیروها و ملت یمن دست از حمایت دینی و انسانی خود از فلسطینیان در برابر اشغالگری و جنایات صهیونیست‌ها بردارند و حملات متجاوزین بی‌پاسخ نخواهد ماند.

آمریکا و انگلیس هم در بیانیه ای مشترک مدعی هدف قرار دادن 36 هدف در 13 نقطه در خاک یمن شدند.

سی ان ان همچنین به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد که در این حملات مراکز فرماندهی و انبارهای تسلیحاتی ارتش یمن را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که هواپیماهای اسرائیلی منطقه السلام در جنوب شرق رفح را بمباران کردند که در این حمله چندین فلسطینی از جمله چندین کودک شهید و زخمی شدند.

کاربران محترم مهمترین تحولات یکصد و بیستم و یکمین روز طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

********************************************************************************

10:07-تصاویر ماهواره‌ای از تخریب 30 درصد از ساختمان‌ها در نوار غزه خبر می‌دهد

تصاویری که توسط ماهواره‌ها گرفته شده و یک مرکز متعلق به سازمان ملل آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده، نشان می دهد که 30 درصد از ساختمان‌های نوار غزه به طور کلی یا جزئی در جریان تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه ویران شده است.

10:00- سازمان ملل: اسرائیل دست به کشتار عامدانه خبرنگاران در غزه می‌زند

کارشناسان سازمان ملل در بیانیه‌ای مشترک با تاکید بر اینکه حمله به خبرنگاران در غزه توسط نیروهای اسرائیلی جنایت جنگی محسوب می‌شود اعلام کردند اسرائیل با هدف ساکت کردن مطبوعات و جلوگیری از انتشار اخبار تجاوزات خود، دست به کشتار عمدی خبرنگاران می‌زند.

09:30- سوریه: حملات آمریکا منجر به تخریب قلعه باستانی شده است

وزارت فرهنگ سوریه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات دیروز آمریکا به شرق سوریه، قلعه باستانی الرحبه که قدمت آن به قرن نهم میلادی برمی‌گردد، تخریب شده است و سوریه این حملات و تعرض به آثار تاریخی خود را محکوم می‌کند.

09:24- حملات سنگین جنگنده‌های اسرائیلی به جنوب نوار غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق جنوب خان یونس در نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

09:21- تبدیل شدن یک ورزشگاه در نوار غزه به مرکز اسکان آوارگان فلسطینی

تخریب هدفمند و گسترده منازل مردم نوار غزه در حملات بی وقفه ارتش رژیم صهیونیستی سبب شده است تا آنها در هر مکان سالمی اسکان یابند، در همین زمینه ورزشگاهی در شهر دیرالبلح به سبب تخریب هزاران منزل به محل اسکان آوارگان تبدیل شده است.

09:06-کابینه جنگ رژیم اسرائیل برای توافق با حماس تشکیل جلسه می‌دهد

رادیو ارتش رژیم اسرائیل گزارش داد که کابینه جنگ رژیم اسرائیل امروز یکشنبه به منظور بررسی تبادل اسرا قبل از اینکه پاسخ حماس را دریافت کند، تشکیل جلسه خواهد داد.

09:03- 31 خانواده صهیونیست: فرزندانمان در بین زنده‌‌ها نیستند

31 خانواده در رژیم اسرائیل اعلام کرده‌اند که فرزاندانشان در بین زنده‌ها نیستند و از حکومت رژیم تل‌آویو خواستند هر چه سریع‌تر وضعیت آن‌ها مشخص کنند و با حماس وارد مذاکره تبادل اسرا یا تبادل اجساد شوند.

08:55- بازداشت 4 جوان فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری

نظامیان رژیم اسرائیل در یورش به شهر قلقیلیه واقع در کرانه باختری چهار جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

07:41- کشته شدن نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که یک نظامی آن در درگیری‌های اخیر نوار غزه کشته شده است.

07:12- سنتکام مدعی انهدام موشک ضد کشتی یمن شد

فرماندهی ستاد مرکزی آمریکا مدعی شد یک موشک ضد کشتی یمن را آماده شلیک بوده و تهدید قریب الوقوعی به کشتی‌های نیروی دریایی ما و کشتی‌های تجاری در منطقه بود، قبل از شلیک منهدم کرده است.

ارتش یمن بارها اعلام کرده فقط کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که عازم سرزمین‌های اشغالی را با هدف توقف جنایت صهیونیست‌ها در غزه هدف قرار خواهد داد و هر کشوری که مانع از این کار شود، خود هدف حملات پهپادی و موشکی نیروهای مسلح یمن قرار خواهد گرفت.

06:40- بیانیه ارتش یمن درباره حملات آمریکا و انگلیس: حملات بدون پاسخ نخواهد ماند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با بیان اینکه آمریکا و انگلیس طی ساعات گذشته نزدیک به 50 بار مناطقی در یمن را هدف قرار داده‌اند، تأکید کرد که این حملات متجاوزین بدون پاسخ نخواهد ماند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز یکشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که طی ساعات گذشته متجاوزین آمریکایی و انگلیس 48 بار مناطقی در شهر صنعا و استان‌های صنعا، حدیده، صعده، بیضاء، تعز و لحج را هدف قرار داده‌اند.

او گفت که این گونه حملات مانع از این نخواهد شد که نیروها و ملت یمن دست از حمایت دینی و انسانی خود از فلسطینیان در برابر اشغالگری و جنایات صهیونیست‌ها بردارند و حملات متجاوزین بی‌پاسخ نخواهد ماند.

06:39- حمله مجدد آمریکا و انگلیس به صعده یمن

شبکه المسیره یمن از حمله مجدد ائتلاف آمریکا و انگلیس به استان صعده در شمال غرب یمن گزارش داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه