رزمایش دفاعی و امنیتی « رجبیون» در شهر جنگل برگزار شد


رزمایش دفاعی و امنیتی « رجبیون» در شهر جنگل برگزار شد

به گزارش رکنا از قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه ، این رزمایش با حضور مراکز تخصصی قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام نیروی زمینی سپاه، لشکر...

به گزارش رکنا از قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه ، این رزمایش با حضور مراکز تخصصی قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام نیروی زمینی سپاه، لشکر عملیاتی مردم پایه ۵ نصر مشهد و تیپ زرهی ۲۱ امام رضا علیه السلام نیشابور و با استفاده‌ از تاکتیک های نوین و مبتکرانه و بکارگیری سامانه‌ های جنگ الکترونیک و پهپادی با هدف ارتقای آمادگی های رزمی یگان‌های نیروی زمینی سپاه برای مقابله با هرگونه تهدیدات فرا منطقه ای و تروریستی برگزار شد.

سردار محمد اشعری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری رزمایش 4 روزه دفاعی ـ امنیتی رجبیون این قرارگاه،‌ گفت: رزمایش رجبیون با حضور یگان‌های سرزمینی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران به منظور ارتقای سطح آمادگی‌ها و انتقال دانش نظامی از افراد با تجربه در یگان‌های رزم به افراد تازه وارد به یگان‌ها برگزار شد.

وی افزود: از طرفی در این رزمایش به دنبال آزمودن مواردی بودیم که طی سال‌ در پادگان‌ها به صورت تئوری به رده‌های مختلف آموزش داده شده بود. از طرفی تجهیزات جدیدی که به سازمان‌ها واگذار و آموزش‌های تئوری آن‌ها طی شده بود نیز، به منطقه رزمایش رجبیون آورده شده و به صورت عملی اجرا شد. در واقع، انتقال مهارت‌های تخصصی از مجموعه فرماندهان رده‌های مختلف بود به کارکنان تازه وارد با موفقیت منتقل شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) تاکید کرد: در همه رسته‌های که برابر تهدیدات و آنچه به نوعی در تدابیر فرمانده نیروی زمینی سپاه لحاظ شده و مورد تاکید قرار دارد؛ عزیزان مجموعه قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران با سازمان رزم مشخص شده در رزمایش توانستند این رزمایش را به نحو احسن و با یافته‌هایی که جزو اهداف رزمایش بود، انجام دهند. این رزمایش آورده‌های خوبی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال خواهد داشت.


رزمایش دفاعی و امنیتی « رجبیون» در شهر جنگل برگزار شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید