فیلم واکنش تند رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران به ورود چین به مسکن سازی در پایتخت


فیلم واکنش تند رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران به ورود چین به مسکن سازی در پایتخت

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شهرداری تهران قصد دارد در قالب برنامه "محله‌‌‌سازی توسط شرکت‌های ساختمانی بخش خصوصی چین در مقیاس بالای ۱۰۰۰ واحد"، ساخت مسکن را در مناطق ۹...

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شهرداری تهران قصد دارد در قالب برنامه "محله‌‌‌سازی توسط شرکت‌های ساختمانی بخش خصوصی چین در مقیاس بالای ۱۰۰۰ واحد"، ساخت مسکن را در مناطق ۹ تا ۱۶ تهران به شرکت‌های ساختمانی بخش خصوصی چین واگذار کند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، جزئیات طرح شهرداری برای «ساخت مسکن چینی» و همچنین «مذاکرات اولیه با چینی‌‌‌ها» را تشریح کرد.

حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اعلام کرد: فرآیند مذاکره با شرکت‌های ساختمانی چینی، ‌‌‌صرفا با سازندگان بخش خصوصی این کشور است و همچنان هم با سفر شهردار تهران به چین ادامه دارد.

اصل برنامه شهرداری «واگذاری زمین‌‌‌های ذخیره» به چینی‌‌‌ها برای اجرای طرح «کلید به کلید» در مناطق پایین‌‌‌شهر است.

بر اساس این طرح، اراضی قهوه‌‌‌ای یا همان زمین‌‌‌های ذخیره (قطعات بزرگ‌‌‌متراژ بالای یک هکتار) در بافت‌‌‌ فرسوده تهران، برای «محله‌‌‌سازی» به روش کلید‌‌‌به‌‌‌کلید به چینی‌‌‌ها واگذار می‌شود، آن هم در چارچوب یوزانس.

مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در واکنش به صحبت های معاون شهرداری تهران با تاکید بر اینکه معاون شهردار در جایگاهی نیست که در این خصوص صحبت کند چنین گفت که در فیلم می توانید بشنویند.


فیلم واکنش تند رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران به ورود چین به مسکن سازی در پایتخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!