قتل مردی 60 ساله بدلیل فحاشی


قتل مردی 60 ساله بدلیل فحاشی

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتل مردی ۶۰ ساله در تهران خبر داد که به دلیل فحاشی و ایجاد مزاحمت او را کشته بود.

قتل مردی 60 ساله بدلیل فحاشی

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی، ولی پور گودرزی عصر شنبه اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد مرگ مشکوک در بیمارستانی، بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه طی عملیات بررسی جسد مقتول آثار جراحت روی ناحیه سر مقتول مشاهده کردند و در ادامه فرزند متوفی، طی تحقیقات کارآگاهان گفت، پدرم اواخر دی ماه به همراه یکی از دوستانش به یک سفره خانه در نزدیکی لواسانات می‌رود و در آنجا با چند نفر که با هم نسبت فامیلی داشتند درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند.

او ادامه داد پدرم در این درگیری بدلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل می‌شود که پس از انجام اقدامات درمانی با توجه به تلاش پزشکان دچار مرگ مغزی شده و فوت می‌کند.

این مقام انتظامی در ادامه تاکید کرد: کارآگاهان در ادامه طی اقدامات میدانی و تحقیقات اطلاعاتی متوجه شدند مقتول در شب حادثه در حالیکه از حالت عادی خارج بوده به یک سفره خانه در محدوده لواسان مراجعه و با صدای بلند اقدام به فحاشی می‌کند و با چند نفر از افراد حاضر در آنجا درگیر می‌شود.

سردار، ولی پور گودرزی اضافه کرد: کارآگاهان با توجه مدارک موجود، پس از شناسایی هویت ضاربان به مخفیگاه آنان اعزام و تعداد ۶ نفر از افراد دخیل در درگیری را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در بازجویی اولیه منکر حقایق شدند، اما در ادامه پس از ارائه مستندات و مدارک موجود، یکی از متهمان صراحتا اعلام کرد شب واقعه به همراه خانواده جهت برگزاری جشن به یکی از سفره‌خانه‌های محدوده لواسان رفته بودیم که ناگهان فردی خارج از حالت طبیعی وارد رستوران شد و با صدای بلند به مردم فحاشی کرد و در ادامه بعد از اینکه به او تذکر دادیم وی اعتنایی نکرد و من هم با او درگیر شده و چند ضربه مشت به سر او زدم که بیهوش شد سپس او را به بیمارستان منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه سایر نفرات نیز در بازجویی جداگانه صحت اظهارات متهم را تایید کردند، تاکید کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. / ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرز تهیه کته به سبک مهران مدیری