راه ارتباطی 35 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد


راه ارتباطی 35 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پس از بارندگی و سیلاب اخیر رودخانه کاجو در شهرستان قصر قند راه ارتباطی ۳۵ روستای این شهرستان مسدود شد.

راه ارتباطی 35 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ شهرام مبارکی گفت: پس از بارندگی و سیلاب اخیر رودخانه کاجو در شهرستان قصر قند راه ارتباطی ۳۵ روستای این شهرستان مسدود شد که با تلاش امدادگران و راهداران، این محور‌ها در حال بازگشایی می‌باشند.

وی افزود: با توجه به مخاطرات جوی ایجاد شده به واسطه بارندگی و طغیان رودخانه کاجو در دو روز گذشته، راهداران این اداره کل جهت عملیات بازگشایی محور‌های روستایی به این محل اعزام شدند.

وی افزود: سیلاب، راه ارتباطی ۳۵ روستا در شهرستان قصرقند و دو محور اصلی و روستایی دلگان-ذهکلوت و چاهان-زرآباد را در جنوب استان مسدود کرد که با تلاش عوامل راهداری و سایر ارگان‌های امدادی محور اصلی دلگان- ذهکلوت بازگشایی و بقیه محور‌های آسیب دیده در حال بازگشایی می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آبنما‌ها و ریزش‌برداری کامل محور‌های روستایی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

مبارکی خاطر یاد آور شد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان مطلع شوند. /باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3