محکومیت حمله آمریکا به سوریه و عراق از سوی حماس


محکومیت حمله آمریکا به سوریه و عراق از سوی حماس

حماس ضمن محکومیت شدید حمله بامدادی آمریکا به سوریه و عراق، این حمله را اقدامی تنش‌زا و خطرناک خواند.

محکومیت حمله آمریکا به سوریه و عراق از سوی حماس

به گزارش راهبرد معاصر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز (شنبه)، حمله آمریکا به عراق و سوریه را به‌شدت محکوم کرد.

ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) بامداد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در حمله به پایگاه «برج-۲۲» در مرز سوریه و اردن حملاتی را به مواضع گروه‌های عراقی در خاک سوریه و عراق انجام داده است.

حماس این حمله را «تنشی خطرناک»،‌ «تعرض به حاکمیت دو کشور عربی»، «تهدیدی برای امنیت این دو کشور و ثبات منطقه» و همچنین آن را «در خدمت برنامه‌های توسعه‌طلبانه اشغالگران» و «سرپوش نهادن بر جنایت‌های هولناک اسرائیل علیه مردم فلسطین در نوار غزه» دانست.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در عین حال دولت آمریکا را مسئول تبعات این تجاوز دانست و تاکید کرد که منطقه تنها زمانی شاهد صلح و ثبات خواهد بود که تجاوزات صهیونیستی، کشتار جمعی و پاکسازی نژادی مردم فلسطین و اشغالگری نازیستی خاک فلسطین و خاک کشورهای عربی پایان یابد.

حماس گفت که تحقق این هدف مستلزم آن است که واشنگتن در سیاست‌های متجاوزانه خود تجدیدنظر کند و به حاکمیت و منافع کشورهای عربی احترام بگذارد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا