فروش فوری ایران خودرو دهه فجر 1402 !!


فروش فوری ایران خودرو دهه فجر 1402 !!

فراخوان ثبت نام ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که اسامی آن‌ها از سوی وزارت صمت به عنوان اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

فروش فوری ایران خودرو دهه فجر

طرح جدید فروش فوری ایران خودرو هر خودرو شرایط ویژه‌ای دارد. به عنوان مثال برای خرید فروش فوری ایران خودرو رانا پلاس با قیمت کارخانه، مشتریان باید مبلغ ۱۸۰ الی ۲۲۵ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند.

همچنین، درخواست‌کنندگان ثبت‌نام برای خودروی پژو ۲۰۷ دستی باید مبلغ حدود ۲۴۹ میلیون تومان را واریز کنند و برای خرید سورن پلاس متقاضیان به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنند و ۹۰ روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین متقاضیان می‌توانند فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس سال آینده خواهد شد.

فراخوان ثبت نام ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که اسامی آن‌ها از سوی وزارت صمت به عنوان اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

در فراخوانی که ابتدای بهمن ماه توسط ایران خودرو منتشر شد متقاضیان ثبت نام دنا پلاس اتومات توربو و آپشنال باید کل قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. همچنین بر اساس طرح پیش فروش ایران خودرو متقاضیان می‌توانند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند، اما در این صورت موعد تحویل ایران خودرو به سال آینده موکول خواهد شد.

از طرف دیگر شرکت سایپا نیز برای دهه فجر فروش فوری دارد. در فروش جدید سایپا محصولاتی شامل پراید وانت، نیسان وانت، کوییک، زوتی و اطلس قرار دارند. گران‌ترین خودروی این فروش فوری مربوط به زوتی DL ۵ با قیمت ۱ میلیارد و ۵۹ میلیون تومان است که موعد تحویل آن نیز ۹۰ روز است.

🔹️ فرم ثبت‌نام اینترنتی پژو پارس ، سورن پلاس، رانا پلاس و وانت آریسان از طریق سامانه ثبت نام سایت این گروه خودروساز در دسترس است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو از اجرای بزرگترین پیش‌فروش ایران‌خودرو در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صحبت و وعده کرد که قرار است در این طرح تعداد انبوهی از انواع محصولات این گروه صنعتی عرضه شود.

حال ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که اجرای این طرح از پنجشنبه هفته جاری (۱۳ بهمن ماه) با عرضه چهار محصول این شرکت با موعد تحویل چهارماهه تا یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه آغاز می‌شود.

با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329