افتتاح 4 پمپ بنزین کوچک مقیاس در تهران


افتتاح 4 پمپ بنزین کوچک مقیاس در تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از افتتاح 4 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در 2 هفته آینده خبر داد.

افتتاح 4 پمپ بنزین کوچک مقیاس در تهران

به گزارش راهبرد معاصر، سعید بیگی، گفت: عملیات اجرایی ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس چندی پیش در تهران آغاز شد و بزودی چند جایگاه افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه این جایگاه ها باعث می شود، صف پمپ بنزین ها کوتاه شود، گفت: میزان هدر رفت سوخت هم کاهش می یابد.

وی ادامه داد: در تمامی این جایگاه‌ها، زمین متعلق به شهرداری تهران است و سرمایه گذار ساخت را انجام داده و چند سال بهره برداری می کند و سپس مالکیت دوباره به شهرداری تهران باز می گردد.

بیگی با بیان اینکه باید ظرف کمتر از 2 سال 110 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران ساخته و آماده بهره برداری شود، گفت: به شهرداران مناطق اعلام کرده‌ایم که زمین‌های مناسب را معرفی کنند تا بتوانیم با سرعت کار را پیش ببریم.

وی در خصوص هزینه های ساخت این پمپ بنزین ها، گفت: هزینه هر جایگاه‌هابسته به متراژ زمین و نظر کارشناس رسمی دادگستری حدود 4 تا 6 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که توزیع این جایگاه ها چگونه خواهد بود، گفت: احداث جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس براساس مطالعات و نیازهای هر منطقه است و زمین‌های شناسایی شده حتما باید استانداردهای ۱۶ گانه را داشته باشند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!