بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از پنجمین نمایشگاه خودروی تهران + فیلم


بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از پنجمین نمایشگاه خودروی تهران + فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا، پنجمین نمایشگاه خودروی تهران از تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۲ توسط کانون ایران نوین در شهر آفتاب برگزار شده و قرار است تا 15 بهمن ماه نیز ادامه داشته باشد . این نمایشگاه که...

به گزارش خبرنگار رکنا، پنجمین نمایشگاه خودروی تهران از تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۲ توسط کانون ایران نوین در شهر آفتاب برگزار شده و قرار است تا 15 بهمن ماه نیز ادامه داشته باشد .

این نمایشگاه که یک سال نیم آز آخرین دوره آن برگزار شد، در واقع می توان این ادعا را داشت که پنجمین نمایشگاه خودروی تهران یکی از بزرگترین گردهمایی خودروسازان و فعالان صنعت خودرو در این سال ها دانست که بیشترین متراژ را برای آن در نظر گرفته اند.

در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران شرکت های مانند ایران خودرو، ایساکو کیش، ایران خودرو دیزل، بهمن موتور، سیبا موتور، بهمن دیزل، اِسنا، بی ام کارز، کرمان موتور، خودروسازان بم، KTL، فردا موتورز، فردا دیزل، مدیران خودرو، آریا دیزل، ایران روور، سروش دیزل، معین خودرو ایرانیان، نوین ماهان، نامی خودرو، ایرانسل، مکث موتور، ماموت خودرو، دیار خودرو، تیگارد موتور، ویرا دیزل، پیلسان، کاریزان و… حضور دارند. همچنین در این رویداد خودرویی بیش از ۲۰ مدل محصول جدید برای اولین بار به بازار خودروی کشور معرفی می شوند.

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در جریان بازدید از پنجمین نمایشگاه خودروی تهران از افتتاح مرکز آزمون تصادف از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خبر داده و گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه های پلیس راهور مبحث ایمنی خودرو بخصوص استحکام بدنه است، اگر خودرویی نتواند در هنگام وقوع تصادف از جان راننده وسرنشینان آن حفاظت کند، نشان دهنده کیفیت پایین خودرو بوده و نمی توان نام یک خودروی ایمن را بر روی آن گذاشت.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه با اشاره به نقش پر اهمیت استحکام بدنه یک خودرو در کاهش آمار جانباختگان و مصدومان یک تصادف افزود: در همین خصوص تنها شرکتی که این امکان را دارد تا با انجام صحیح تست های سنجشی استحکام بدنه یک خودرو را مشخص کند و به آن خودرو نمره قبولی بدهد مرکز آزمون تصادف یا کراش تست است که بنابر گفته شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مقرر شده تا در پایان شهریور ماه 1403 شاهد افتتاح این مرکز باشیم.

سردار حسینی خاطر نشان کرد: به مردم این اطمینان را می دهم که پلیس راهور به جدیت نسبت به افتتاح مرکز آزمون تصادف پیگیر بوده و همچنین از دیگر دستگاه های مسئول نیز در خواست می کنیم با حمایت های لازم از این شرکت در بالا بردن کیفیت ایمنی و استحاکم خودرو که نقش مهمی در حفاظت از جان انسان ها دارد تلاش کنند.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این سوال که آیا شرکت آزمون تصادف نسبت به سازمان استاندار جداگانه عمل می کند یا خیر گفت: سازمان استاندارد موارد مختلفی را در خصوص یک خودرو را مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد لذا می توان گفت شرکت بازرسی کنترل کیفیت استاندارد بازوی اجرایی سازمان استادارد را دارد و نتیجه آزمون این مرکز به سازمان ملی استاندارد اعلام و اگر خودرویی نتواند نمره قبولی را دریافت کند، پلیس راهور نیز آن خودرو را شماره گذاری نخواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به تنوع محصولات ارائه شده در پنجمین نمایشگاه خودرو اشاره کرده و افزود: خوشبختانه تنوع محصولات نوید بخش فضای رقابتی مناسب بین کمپانی ها و خودروسازهای داخلی و خارجی است که جا دارد همینجا اعلام کنم این حس رقابتی مطمئنا باعث پیشرفت سطح ساز و کار تولدی کنندگان داخلی نیز خواهد شد .

سردار حسینی در انتها حضور پررنگ خودروهای با سوخت پاک را قابل توجه خوانده و افزود: ارائه پررنگ خودروهای هیبرید و برقی می تواند دغده های مهم مسائل محیط زیستی را کاهش داد که این موضوع به تنهایی از اهمیت بسیار بالایی برای تمام دستگاهها برخوردار است.


بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از پنجمین نمایشگاه خودروی تهران + فیلم

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان