«سرطان» قاتل خانم پرستار را در زندان مشهد کشت! + عکس مرد اعدامی


«سرطان» قاتل خانم پرستار را در زندان مشهد کشت!  + عکس مرد اعدامی

به گزارش رکنا، این جنایت هولناک صبح یازدهم تیر در خیابان ولیعصر مشهد هنگامی رخ داد که پرستار 26 ساله از خانه بیرون آمد تا به محل کارش در بیمارستان امدادی برود اما در حالی که عقربه‌های ساعت شش...

به گزارش رکنا، این جنایت هولناک صبح یازدهم تیر در خیابان ولیعصر مشهد هنگامی رخ داد که پرستار 26 ساله از خانه بیرون آمد تا به محل کارش در بیمارستان امدادی برود اما در حالی که عقربه‌های ساعت شش بامداد را نشان می دادند، ناگهان هدف ضربات متعدد قمه بزرگی قرار گرفت که شوهر سابقش بی رحمانه بر پیکر وی فرود می آورد. زن جوان خون‌آلود بر سنگ‌فرش خیابان افتاد و «علی -ص» با دیدن مرد میان‌سالی که به سوی او می‌دوید، سوار خودرو شد و پدال گاز را فشرد.

دقایقی بعد پیکر زن جوان به بیمارستان رضوی انتقال یافت اما او بر اثر اصابت حدود 27 ضربه قمه، جان خود را از دست داده بود. طولی نکشید که با گزارش این ماجرای تلخ، به نیروهای انتظامی،گروه ورزیده ای از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی و با دستورات ویژه قاضی صادق صفری(قاضی ویژه قتل عمد مشهد) تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری متهم به قتل فراری آغاز کردند.

بررسی های مقدماتی نشان داد که پرستار جوان6 سال قبل با پسری از اهالی روستای محمدآباد فاروج در گرگان آشنا شده و با وی ازدواج کرده است اما در مسیر زندگی مشترک به دلیل برخی مسائل خانوادگی دچار اختلاف شده و بعد از مهاجرت به مشهد از یکدیگر جدا شده اند.

«سرطان» قاتل خانم پرستار را در زندان مشهد کشت!  + عکس مرد اعدامی

بالاخره پس از چند روز رصدهای اطلاعاتی و در حالی که مخفیگاه وی در شهرستان قم شناسایی شده بود، او به جمکران رفت و خود را تسلیم نیروهای انتظامی کرد. روز بعد و با هماهنگی قضایی، متهم به قتل فراری به مشهد منتقل شد و به صراحت ارتکاب جنایت را پذیرفت. پرونده این متهم پس از طی مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات در شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و قضات باتجربه دادگاه نیز با برگزاری جلسات متعدد محاکمه در حضور وکلای مدافع و اولیای دم درنهایت رای به قصاص نفس وی دادند. اما رای صادر شده مورد اعتراض متهم و وکیل مدافع قرار گرفت و به دیوان عالی کشور ارسال شد. با وجود این، قضات دیوان نیز بر رای قصاص نفس مهر تایید زدند و به این ترتیب«علی-ص» در انتظار اجرای حکم قصاص بود که به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، جان خود را از دست داد و این گونه این پرونده جنایی به انتها رسید.

شایان ذکر است گفت وگوی اختصاصی روزنامه خراسان با این قاتل جوان در نوزدهم مرداد سال گذشته در صفحه حوادث روزنامه خراسان منتشر شده است که در این گفت وگو، وی به صراحت از ابتلای خود به سرطان روده و کبد سخن می گوید و راز اختلافات خانوادگی و ماجرای این جنایت وحشتناک را فاش می کند.


«سرطان» قاتل خانم پرستار را در زندان مشهد کشت!  + عکس مرد اعدامی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تزیین غذا برای مدرسه و جشنواره غذای سالم