آیا مدارس مشهد فردا شنبه 14 بهمن 1402 تعطیل است؟


آیا مدارس مشهد فردا شنبه 14 بهمن 1402 تعطیل است؟

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ مدارس مشهد تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مشهد پرداخته شده است.

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ مدارس مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی به علت بارش شدید برف تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ مدارس مشهد تعطیل است؟

گفتنی است تاکنون اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش درباره تعطیلی فردا شنبه چهاردهم بهمن صادر نشده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با کاهش دمای هوای روزانه طی امروز در بسیاری از مناطق استان به ویژه مناطق سردسیر و کوهستانی هوا برفی پیش‌بینی می‌شود.

آیا مدارس مشهد فردا شنبه 14 بهمن 1402 تعطیل است؟

محمد غیوری‌خواه افزود: بارش باران در نواحی مستعد با احتمال آبگرفتی معابر و سیلاب در مسیرها خواهد بود و بارش برف در نواحی سردسیر و کوهستانی می‌تواند منجر به کاهش دید افقی ناشی از مه آلود شدن هوا و لغزندگی معابر شود.

وی با بیان این که بارش‌ها طی روز شنبه هفته آینده با شدت کمتری ادامه خواهد داشت ادامه داد: همچنین طی ۲ روز آینده به ویژه شنبه ضمن افزایش سرعت وزش باد در نواحی بادخیز، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی روزهای آینده ضمن ماندگاری هوای سرد صبحگاهی به ویژه در صبح یکشنبه، در بسیاری از نقاط استان دمای کمینه هوا به زیر صفر خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی