خانه مخفی ولادمیر پوتین برای مخفی شدن لو رفت


خانه مخفی ولادمیر پوتین برای مخفی شدن لو رفت

مرکز تحقیقات Dossier Center تصاویری از خانه مخفی ویلایی -روستایی را که به ادعای آنها متعلق به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

این خانه روستایی مجلل که 30 کیلومتر با مرز فنلاند فاصله دارد، حمل و نقل جاده ای ندارد و تنها با قایق بادبانی بر فراز دریاچه و از طریق هوایی می توان به آن رسید.

دارایی های ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قبل از انتخابات ریاست جمهوری که در 15 مارس برگزار می شود، اعلام شده است.

به طور رسمی، پوتین یک آپارتمان 78 متر مربعی، یک گاراژ 18 متر مربع، 3 اتومبیل ، 54.4 میلیون روبل (606 هزار دلار) در 10 حساب بانکی مختلف دارد. گفته شد که او 230 سهم در بانک سن پترزبورگ دارد.

ادعای خانه مخفی

خانه‌ها و کاخ‌های مجلل متعلق به پوتین اغلب توسط مخالفان روسی مورد بررسی قرار می‌گیرند. این بار ادعا شد که پوتین یک خانه روستایی مجلل در کنار دریاچه دارد که تنها 30 کیلومتر با مرز فنلاند فاصله دارد.

مرکز تحقیقاتی موسوم به «مرکز پرونده» متعلق به میخائیل حودورکوفسکی، یکی از اعضای مخالف ، تصاویر خانه روستایی که ادعا می شود متعلق به پوتین است را در حساب های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط ایلیا روژدستونسکی از مرکز تحقیقات، این خانه روستایی مجلل در سواحل خلیج Marjalahti دریاچه لادوگا در منطقه Karelia واقع شده است. در اطراف خانه روستایی لوکس 2 پیست هلی کوپتر ، سیستم دفاع هوایی ، اسکله، مزرعه حیوانات و یک آبشار 4 متری وجود دارد.

حمل و نقل جاده ای وجود ندارد، فقط از طریق دریاچه و هوا قابل دسترسی است

خانه مخفی ولادمیر پوتین برای مخفی شدن لو رفت

هیچ حمل و نقل جاده ای به خانه روستایی لوکس وجود ندارد، اما فقط می توان با قایق از دریاچه و از طریق هوایی به آن رسید. خانه ای که گفته می شود دور تا دور آن را سیم خاردار احاطه کرده است، شبانه روز با حسگرها کنترل می شود.

امنیت در سفرهای پوتین توسط سرویس امنیت فدرال تامین می شود و تدابیر امنیتی گسترده ای در اطراف خانه و جزایر مجاور انجام می شود.

اگرچه روزنامه‌نگاران محلی در منطقه در سال 2016 از این خانه روستایی مخفی مطلع شدند، اما معلوم شد که تا به امروز هیچ‌کس نتوانسته به این منطقه نزدیک شود.

به گفته یکی از ساکنان محلی، پوتین حداقل سالی یک بار پس از بازدید از صومعه walaam در نزدیکی واقع شده ، از این خانه روستایی مجلل استفاده می کند. همچنین ادعا شده است که رومن آبراموویچ میلیاردر روسی همسایه پوتین است و او قایق تفریحی خود را برای خانه روستایی لوکس پوتین اختصاص داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود