اجرای مرحله چهارم طرح آرامش در خرمشهر


اجرای مرحله چهارم طرح آرامش در خرمشهر

به گزارش رکنا، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری...

به گزارش رکنا، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق افراد معتاد و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: در اجرای این طرح در 24 ساعت گذشته تعداد 29 معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان خرمشهر جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال دادند.

سرهنگ سهرابی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس خرمشهر با ادامه طرح آرامش در شهر با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گزاری می باشد.

علی رنجکش


اجرای مرحله چهارم طرح آرامش در خرمشهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی