پلمپ 40 واحد صنفی متخلف در دزفول


پلمپ 40 واحد صنفی متخلف در دزفول

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یاری زاده در بیان جزییات این خبر بیان داشت: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و برخورد با تخلفات صنوف، موضوع اجرای طرح مذکور در دستور کار ماموران...

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یاری زاده در بیان جزییات این خبر بیان داشت: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و برخورد با تخلفات صنوف، موضوع اجرای طرح مذکور در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت قرار و از واحدهای صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در این زمینه از ۱۵۰ واحد صنفی متخلف تعهد کتبی اخذ و به ۹۰ واحد صنفی دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

سرهنگ یاری زاده در ادامه اظهار داشت: در ادامه این طرح نیز ۴۰ واحد دیگر به دلیل عدم ضوابط صنفی و نداشتن پروانه کسب پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ضمن تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف در ماه های آتی و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست در صورت مواجه شدن با هر گونه تخلفات صنفی ، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

علی رنجکش


پلمپ 40 واحد صنفی متخلف در دزفول

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان