راه اندازی 3 کلینیک درمانی در هلال احمر به مناسبت دهه فجر


راه اندازی 3 کلینیک درمانی در هلال احمر به مناسبت دهه فجر

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، پیمان نامدار، با اشاره به راه‌اندازی کلینک پروتزهای سیلیکونی واکرولیک، گفت: عمدتا پروتزهای فک وصورت (گوش، گونه، چشم، بینی، اجزای صورت، انگشت ودست، انگشتان پا)...

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، پیمان نامدار، با اشاره به راه‌اندازی کلینک پروتزهای سیلیکونی واکرولیک، گفت: عمدتا پروتزهای فک وصورت (گوش، گونه، چشم، بینی، اجزای صورت، انگشت ودست، انگشتان پا) شامل خدمات درمانی این کلینیک می‌شوند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به راه‌اندازی کلینیک روانشناسی اضافه کرد: به منظورتکمیل چرخه خدمات توانبخشی بصورت تخصصی بررسی بیماری‌های سارکلر سوتاتیک (دردهای بدنی) در این کلینیک ارائه می‌شود.

نامدار به راه‌اندازی واحد adl در جمعیت هلال‌احمر هم اشاره کرد و گفت: هدف از راه‌اندازی این واحد آموزش و بازگرداندن فرد به زندگی و رفع های نیازهای اولیه هر انسان و عدم وابستگی توانخواهان به دیگران است.

وی ضمن اشاره به راه‌اندازی واحد ویلچر سرویس در هلال احمر خاطر نشان کرد: براساس اصل علمی به منظور جلوگیری از آسیب‌های مضاعف ویلچر، باید آموزش‌ها برای هر فرد تجویز و مناسب‌سازی شود.

وی در خاتمه گفت: در این رابطه نیز دو دوره آموزشی با همکاری ICRC توسط مدرسین خارجی جهت تیم جمعیت هلال احمر برگزارشده و این گروه تنها افراد آموزش دیده در کشور هستند.


راه اندازی 3 کلینیک درمانی در هلال احمر به مناسبت دهه فجر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک